جغرافياي ايران جعليجهان

تلاش مشکوک احمدی نژادی ها برای به تخت نشاندن مجتبی خامنه‌ای

مجتبی‌ خامنه‌ای پسر دوم خامنه‌ای دیکتاتور یکی‌ از عناصر و آمران اصلی‌ برخوردها و سرکوبها و بازداشتهای اخیر است. مجتبی‌ ازحامیان احمدی‌نژاد، و دارای سابقه متقأعد کردن پدرش جنایتکارش در حمایت از دادن پست شهرداری به احمدی‌نژاد در سالهای گذشته است. مجتبی‌ بسیار از پدر دیکتاتورش تندروتر ارزیابی شده است و در واقع کلید اصلی‌ دسترسی‌ به خامنه‌ای منفور است. بنابر گفته کارشناسان، خامنه‌ای که ۷۰ ساله است در حال محکم کردن موقعیت پسرش مجتبی‌ برای جانشینی است، این در حالی‌ است که قاعدتا تصمیم گیری در مورد مقام و پست رهبری باید توسط مجلس خبرگان(مجلس مزخرفان پیر) باشد. شواهد حاکی از این است که خامنه‌ای اخیرا و به صورت روزافزون با عنوان و لقب “علی‌ زمان” نام برده شده است، که خود نکته‌ای در خور توجه است چرا که علی‌ نام امام اول شیعیان است که پسرش حسن (مجتبی‌) را جانشین خود کرد.
مسدود شدن یک میلیارد و 600 میلیون دلار از داراییهای ایران اشغالگر در بریتانیا رو خواندید که البته در میان خبرهای داغ این روز‌ها توجه زیادی به ان نشد، حال آن چه در زیر میخوانید پشت پرده این خبر و علت اصلی‌ عصبانیت خامنه‌ای پوپولیست از دولت انگلیس و احضار سفیر ایران به وزارت خارجه دولت بریتانیا می‌باشد.

روزنامه بریتانیایی گاردین و همچنین شبکه خبری سیانان میگویند که برای راه یافتن به «بیت رهبری» و دیدار با خود رهبر جمهوری ضداسلامی باید اجازه مجتبی خامنه‌ای را داشت که «از پدر خود افراطی تر است». به گزارش این روزنامه معتبر، مجتبی خامنه‌ای متحد اصلی محمود احمدی‌نژاد است که در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری توسط وزارت کشور جعلی ایران در دولت نهم به عنوان پیروز میدان معرفی شد، خبری که گسترده‌ترین اعتراضات مردم از زمان انقلاب سال 57 را به دنبال داشته و پس از 9 روز هنوز فروکش نکرده است.

حساب بانکی‌ به نام مجتبی خامنه‌ای در یکی‌ از بانک‌های لندن به مبلغ 1 میلیارد ششصد میلیون دلار وجود داشت که با پیگیر‌های تعدادی از ایرانیان و فشار زیاد به دولت انگلیس مبنی بر اینکه این پول متعلق به مردم و ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران است و باید توقیف شود از یکماه پیش شروع شد. و دولت انگلیس بخاطر روابط اقتصادی با خانواده خامنه‌ای تمایل به توقیف این پول را نداشت که عده‌ای موفق شدند با اقدام‌های قانونی کار را روز ۲۳ خرداد به اتمام برسانند. این پول هم اکنون بلوکه شده در ضمن تعداد زیادی از وابستگان به بیت الفساد رهبری یا اشخاص حقیقی نزدیک به خامنه‌ای میلیاردها دلار به اسامی مختلف در بانک‌های کشورهای اروپایی‌ حساب دارند ..از جمله می‌توان در بانکی‌ در آلمان مبلغ 800 میلیون دلار به نام مجتبی‌ تهرانی‌ و یا 740 میلیون دلار به نام فردی به اسم شوجونی و غیره اشاره کرد…که از این پس اطلاع رسانی خواهد شد گفتنی است تلاشها برای توقیف کل این پولها که بالغ بر 10 میلیارد دلار می‌باشد و توسط فروش نفت سرقتی از احواز العربی اشغالی به دست آمده است ادامه دارد و در حال پیگیری است. عصبانیت خامنه‌ای کثیف از دولت انگلیس صرفاً به خاطر توقیف پول انگل زاده اش می‌باشد ،حتی سفارت(جاسوس خانه) ایران اشغالگر در لندن بارها با مسئولین انگلیس در اینباره مذاکره کرده‌اند که با اقدامات قانونی عده‌ای، دولت انگلیس نمیتوانست کمکی‌ به آخوند خامنه‌ای کند. در ضمن دولت انگلیس برای اینکه اسامی افشا نشود، اقدام به رایزنی و حل موضوع اسم مجتبی خامنه‌ای به شدت در حال فعالیت است..

فهد الاحوازی

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا