دیدگاه‌ها

طرح فوق سری نائب رئیس مجلس برای صيد زیردریایی های آمریکایی

نائب رئیس مجلس ایران اشغالگر در گفت‌وگو با شبکه‌ روسی “روسیه الیوم” گفت: ایران اشغالگر با توجه به قابلیت‌های خود از تحرکات نظامی اخیر آمریکا در آب‌های خلیج عربی و ورود زیردریایی اتمی «یواس‌اس جورجیا» نگران نیست.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، مغز متفکر تک سلولی و نائب رئیس مجلس شورای قاطران ایران اشغالگر در واکنش به این موضوع به «روسیا الیوم» گفت، نیروهای ایرانی قادر به شکار زیردریایی اتمی آمریکا هستند و تهران از تحرکات نظامی اخیر آمریکا در آبهای خلیج عربی نگران نیست.

وی پرده از راز مخوفی برداشت و تأکید کرد: زمانی که ابزار و تکنولوژی و نیز قدرت مقابله نداشتیم آمریکا و اسرائیل نتوانستند هیچ کاری انجام دهند اما اکنون دست ما پر است؛ همانطور که در سال گذشته توانستیم پهپاد آمریکایی را ساقط کنیم(پهباد RQ170 که بعلت نقص فنی به زمین نشست و ایران اشغالگر ادعا کرد که آنرا ساقط کرده است) اکنون نیز می‌توانیم به آسانی در عمق خلیج عربی، نهنگ‌های آمریکایی (زیردریایی) را با تور ماهیگیری شکار کنیم، بنابراین در این خصوص هرگز نگران نخواهیم بود!!!.
قاضی‌زاده هاشمی افزود، سوای اینکه زیردریایی مذکور اتمی باشد یا نباشد این موضوع باعث نگرانی کشورهای عربی حاشیه خلیج عربی است که به شیرین کردن آب خلیج عربی و دریای عمان می‌پردازند و در صورت وقوع انفجار اتمی، آب به مواد رادیواکتیو آلوده و ایستگاه‌های آب شیرین کن در کشورهای عربی مذکور نابود می‎‌شود و شرایط برای آنها پیچیده خواهد شد.

وی در پایان گفت: مدار امنیتی ایران اشغالگر از خلیج عربی تا دریای عمان و تا مدار 30 درجه شمالی تا اقیانوس هند و از آنجا تا مدار °45درجه عرض و طول الاسکا و قطب جنوبی و تا ارتفاع 60هزار پایی لایه یونیسفر جو کرهٔ ارضیه ادامه دارد؛ هر چیزی وارد این مدارات شود خواه زیردریایی یا ناو هواپیمابر و طیاره باشد، در تیررس ماست و قطعا هدفی برای زدن نخواهد بود بلکه آن را در اختیار می‌گیریم و از آنِ ما خواهد بود.

متعاقب افشای این عملیات فوق سری، شنیده‌ها حاکی است که دسته های مختلف نهنگ‌های امریکایی(زیردریایی‌ها) در خلیج عربی بدستور مرکز فرماندهی سنتکام، پروانه خود را روی کول گذاشته و کلا از مدار زمین خارج شده‌اند.
این در حالیست که زیردریایی مفلوک اسرائیلی نیز در جریان فرار نهنگ‌های آمریکایی، یکی از باله های افقی آن شکست و از سرنوشت آن اطلاعی در دست نیست.
آقای پرفسور قاضی زاده هاشمی تاکید کرده که طراحی این عملیات نظامی ماهیگیری با تور با رمز عملیات “یا بادالمعدهٔ رهبری” قرار است در روزهای آتی عملیاتی شده و بزودی برگ زرین دیگری از افتخارات ملی ورق خواهد خورد. مثل قابلمهٔ کرونایاب مستعان 110.

آخرین خبر اینکه ناو هواپیمابر یو اس اس جورجه نیز بدلیل سنگینی و کندی حرکت نتوانست فرار را برقرار ترجیح دهد، در نتیجه با کمال احترامات فائقه خود را بدست قواصان و نیروهای جان بر ماتحت سپاه بی دست و پا تسلیم نمود تا خفت و زبونی آمریکای ذلیل مرده را هرچه بیشتر نمود، نموووود.


رضا ابوصفوان الاحوازي (عبدالرضا آل‌کثیر)



مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا