جغرافياي ايران جعليجهانعکس و تعليق

مهدی ظریف پسر محمد جواد ظریف مهره ی اصلی نایاک( ناپاک) لابی نظام اشغالگر ایران

مهدی ظریف،پسر محمد جواد ظریف او مغز متفکر و همه کاره نایاک( ناپاک) لابی نظام اشغالگر ایران در امریکا است ولی در وبسایت و داده های این ارگان هیچ نامی از او برده نشده است. تمام حرکات و تصمیمات به عهده اوست با بودجه میلیارد دلاری

هومن مجد، مهم ترین فرد در جریان لابی های نایاک( ناپاک) و نظام اشغالگر ایران در ایالات متحده که<< تریتا پارسی>> شاگرد اوست. او پیش از این به عنوان مترجم احمدی نژاد و خاتمی نیز در نیویورک فعالیت کرده بود .<< مجد>> از اقوام محمد خاتمی است. او نقش مهمی در تمام مذاکرات هسته ای داشته است.

هومن مجد ، در تمامی جلسات مذاکرات هسته ای حضور داشت و به ازای حضور و کمک کردنش میلیون ها دلار پول نقد ( پول ملتهای غیر فارس تحت ستم نظام اشغالگر ایران ) و ماشین های لوکس و ویلاهای هزاران هزار متری دریافت و راه را برای نایاک( ناپاک) و ظریف هموار می کرد. او بهترین دوست محمد جواد ظریف است.
هومن مجد ، سالها پیش در اینستاگرام خود عکسی از یک اتومبیل فراری منتشر کرد و نوشت : بهای یک گفتگو هسته ای خوب ، بریم که قرار داد رو ببندیم . این عکس در هتل کوچکی در سوئیس گرفته شده بود . این مهره مهم نایاک ( ناپاک)و ظریف رفیق گرمابه و گلستان هستند .
۲۸ دسامبر ۲۰۲۰


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا