الاحواز

تخريب عدوانی دكه هاى بساط فروشان توسط نيروهاى اشغالگر ايرانی در احواز

امروز جمعه صبح 12 دى ماه 1399؛ماموران نيروى سرکوبگر انتظامى همراه با مزدوران إجرائيات شهردارى احواز پایتخت به بساط فروشان عرب در خيابان كارگر روبروى شهرك برق كوى البساتین شهر احواز پایتخت یورش برده و بساط و دكه هاى دستفروشان را تخريب و وسائل آنان را مصادره عدوانی كردند.

يكى از بساط فروشان مى گويد: هر روز ماموران اجرائيات مى آمدند و به ما میگفتند اينجا بمانيد و كار كنيد و حتى سبدهاى آنها را از ميوه و سبزى پُر مىكرديم و میرفتند و به ما قول می‌دادند هيچ كس مانع كار و كسب ما نخواهد شد اما بعد از اين مدت، امروز بساطى ها را مصادره و ماشين هايمان را توقيف كردند.

اين شهروند مظلوم عرب اضافه مى كند: هيچ مسؤولى جوابگوى ما نيست و در سايه شيوع كرونا ما را بيكار كردند. ما هم از بى پولى مجبور هستيم از راه بساط فروشى رزق و روزى خانواده هايمان را تامين بكنيم.

آقای ج.ح يكى از بساط فروشان مى گويد: با خشونت و ضرب و شتم با ما برخورد كردند. بيش از 70 بساط فروشى در اين محل مشغول به كار هستيم، هر مدتى اجرائيات شهردارى مزاحم كاسبى ما مى شوند و اموالمان را مصادر مىكنند و شمارى از بساط فروشان را بازداشت مى كنند. چندين بار به مسولين شهردارى گفتيم، مكانى براى ما تعيين كنند اما جوابى دريافت نكرديم.

#غارت
#چپاول

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا