دیدگاه‌ها

آیا آماده‌باش نظامی ایران اشغالگر و چین به انتخابات آمریکا مرتبط است؟

امروز خبر آماده‌باش 100 درصدی نیروهای مسلح ایران اشغالگر در رسانه‌های جمعی پخش شد که بهانه آن را هم «افزایش تهدیدهای دشمنان» ذکر کرده بودند. البته آمریکا نیز نگران افزایش تهدیدهای ایران اشغالگر است.

هدف قرار دادن کاروانهای تدارکات نظامی آمریکا در عراق نشان میدهد که نگرانی آنها چندان بی‌دلیل نیست.
به علاوه حسن فریدون و قاآنی نیز خیلی صریح آمریکا را به قتل رهبرانش در خاک آمریکا تهدید کردند. همین موضوع باعث شد آمریکا تهدید از جانب ایران تروریستی را جدی تلقی کرده، و ناو هواپیمابر خود را در منطقه عربی خاورمیانه نگه دارد.
دستور رئیس‌جمهور چین به ارتش این کشور برای آماده‌باش کامل، نیز نشان از این دارد که مسأله یک کشمکش منطقه‌ای بین ایران جعلی و آمریکا نیست.

واقعیت این است که دعوای انتخابات آمریکا، صحنه‌ای از جنگ بین مردم دنیا با نظام سلطه جهانی، به رهبری چین کمونیست، است. ایران اشغالگر هم به عضویت کامل نظام سلطه درآمده، و سرمایه‌های انسانی و مالی مردم و ملت‌های غیرفارس تحت اشغال خود را در راه اهداف گلوبالیسم به خدمت گرفته است. شکست گلوبالیستهای شیطان‌پرست در آمریکا، شکست آنها در بقیه دنیا را باعث خواهد شد.

به محض اینکه ایران اشغالگر و چین بفهمند که ترامپ با چه روشی، و چه زمانی، خواهد توانست نتیجه انتخابات را عوض کرده، و جلوی روی کار آمدن گلوبالیستها را بگیرد، جنگ را شروع خواهند کرد؛ تا فرصت تغییر نتیجه را از ترامپ بگیرند.
عوامل گلوبالیسم را هم در نیروهای نظامی و سپاهی ایران اشغالگر میتوان یافت، و هم در ارتش آمریکا.
البته ملی‌گرایان آمریکا سعی کردند در دو سال گذشته بسیاری از گلوبالیستها را از رده‌های فرماندهی تصفیه کنند. زمانی که این عوامل گلوبالیسم اولین تیر را شلیک کنند، احتمال دارد کنترل اوضاع از دست افراد صالح درآید و جنگ را نشود محدود کرد.

به دلیل فوق، ملی‌گرایان آمریکا بازی خود را به نحوی طراحی کرده‌اند که رقیب در هر قدم خیال کند که ترامپ انتخابات را واگذار کرده، و قادر به تغییر نتیجه نیست. آن‌ها به این ترتیب از شروع جنگ جلوگیری میکنند.
لذا انتظار اینکه ماجرای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا طولانی شده، و در نهایت قضیه از روشی غیر قابل پیش‌بینی خاتمه یابد، را باید داشت.

ادعای ظریف در رابطه با عملیات False Flag اسرائیل، برای راه‌اندازی جنگ بین ایران اشغالگر و آمریکا، به نظر آدرس غلط دادن به مردم تحت ستم ایران می‌آید و مصرف داخلی دارد.


فهد الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا