الاحوازملل تحت ستم

پیام تبریک حزب استقلال آذربایجان جنوبی به ملت عرب الاحواز به مناسبت سالگرد تاسيس جبهه دمكرتيك مردمى الاحواز

همرزمان گرامی :

اشغالگران فارس با ترور و سرکوب وحشیانه سرزمینهای ما را اشغال و با سیاست ایرانشهری سعی در اسیمیله کردن ملل غیر فارس و از آن جمله ملت عرب الاحواز را داشته و در این راه از انواع ابزارهای نظامی ، اقتصادی، مذهبی و غیره با مهارت استفاده کرده و می کند.ملت عرب الاحواز از قربانیان این سیاستهای اشغالگران فارس بوده و در راه رهایی از اشغال نیز مبارزات موثری داشته است.

بنا به اهمیت ژئو پولوتیکی الاحواز اشغالگران فارس دست به ترفندهای گوناگون برای برهم زدن ترکیب مللی در الاحواز زده که با مقاومت ملت عرب الاحواز روبرو شده است. طبیعتا در این مقاومت احزاب و سازمانهای احوازی نقش اساسی بر عهده داشته اند.

جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز در ۳۰ سال گذشته از پیشگامان ملت عرب الاحواز و پرچمدار مبارزات استقلال طلبانه آن بوده و هزینه های زیادی نیز پرداخته و قدرتمندانه به مبارزه با اشغالگران فارس ادامه داده و می دهد.

حزب استقلال آذربایجان جنوبی با حمایت تمام از مبارزات ملت همرزم عرب الاحواز برای استقلال از اشغال ایران ،۳۱ مین سالگرد تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز را به ملت مبارز عرب ، کادر ، اعضا و هواداران آن تبریک گفته وپیروزی هرچه بیشتر آرزو کرده به روان شهدای جبهه درود می فرستد.

همرزمان گرامی

ملت تورک آزربایجان از مبارزات استقلال جویانه ملت عرب الاحواز قاطعانه حمایت کرده و اطمینان می دهد که دوشادوش هم بر علیه اشغالگران فارس مبارزه کرده و آنها را از سرزمینهایمان برای همیشه بیرون خواهیم کرد. هر چه گسترده تر باد اتحاد تورک و عرب و دیگر ملل غیر فارس بر علیه رژیم اشغالگر فارس

حزب استقلال آذربایجان جنوبی

۲۰ ژانویه ۲۰۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا