دیدگاه‌ها

بزرگترين دستاورد رژيم در اين ٤٢سال

بزرگترين دستاورد رژيم در اين چهل و دو سال اشغالگری، ويرانى،فلاكت و صدور تروريسم بوده است. چهل ودو سال از صدور هژمونی تروریستی آن می‌گذرد، سردمداران آن بهتر است نگاهی به اطراف خود انداخته و بپرسند که در این چهل ودو سال برای ملت مظلومی که به گروگان خود در آورده‌اند چه ارمغانی داشته‌اند و چه کار نیکی انجام داده‌اند و به میزان به رفاه مردم اهمیت داده و آزادی را به آنان داده‌اند؟ روزی که رژیم اشغالگر بر جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران قدرت را به دست گرفت جز ویرانی چیزی به مردم ارائه نداد.

رژیمی که بر انبوه ثروتها و منابع نفت و گاز لمیده است و از آنها برای تامین برنامه‌های تروریستی و شعله‌ور ساختن آتش فتنه و جنگ در منطقه از آن استفاده می‌کند، باعث شده تا همه کشورهای همسایه از کوچک تا بزرگ رژیم ایران جعلی را دشمن شماره یک خویش دانسته و از آن دوری کنند و در برابر آن می ایستند و اتحادهای دیگری به وجود می آورند تا بتوانند در برابر این فتنه گرایی و جنگ طلبی و آرزوی خلق امپراتوری ایرانی ایران اشغالگر، مقاومت کنند .
حکومت ایران اشغالگر در حالی که چهل و دومین سالگرد بقدرت رسیدن خود را جشن گرفت که کشور بلژیک دیپلمات تروریست ایرانی را به جرم عملیات تروریستی به حبس ابد محکوم میکند. بدون هیچ شبهه‌ای کاملا روشن است که در کشورهای منطقه و جهان به چه میزان عملیات تروریستی انجام داده و می‌دهد ولی داعیهٔ صدور انقلاب کذایی اسلامی را دارد. نشانهٔ ضعف و استیصال این رژیم ننگین خونریز، همان پیمان اتحادی است که اکنون میکوشند با گروه تروریستی طالبان افغانستان ایجاد کنند. همان طالبانی که رژیم ملاهای تهران را مسلمان اما شیعه می داند و ریختن خون شیعه را مباح! تا چند سال پیش طالبان از دید رژیم تمامیت خواه ایران یک گروهک تروریستی بود. بعد از چندی تبدیل شد به طالبان و کلمه “گروهک” از ادبیات ملایان ایران اشغالگر حذف شد. اکنون و بعد شکستهای پیاپی در برابر جهان آزاد، از آنان بعنوان برادر دعوت می‌کنند و با آنان پیمان مودت و دوستی می‌بندند!!!. تا شاید بتوانند با قدرت با آمریکائیان در منطقه مبارزه کنند.
توجیه و تفسیر این ذلت و خفت ملایان و دورویی و منافق بودنشان اکنون بر هیچکس پوشیده نیست. در گذشته که سفیر همین رژیم بزدل و سفاک ایران اشغالگر بدست طالبان کشته شد، تهدید کرده بود که به خاک افغانستان حمله کرده و آنهارا نابود میکند. کار بجایی رسید که دولت قانونی افغانستان مراتب خشم و انزجار خود را از این اظهارات مداخله جویانه را به رژیم اشغالگر ایران ابراز کرد.
چه بسا قتل آن سفیر توسط گروهک تروریستی طالبان که بوسیله همین ملایان تهران حمایت می‌شوند، برنامه و بهانه اشغال افغانستان توسط ایران اشغالگر بوده باشد.
ارسال سفیر و نماینده به مسکو یا پکن، وحشت از سقوط قریب الوقوع این نظام جعلی غیربشری را نوید می‌دهد. در منطقه خاورمیانه تنها یاران و دوستان و هم دستانشان گروههای تروریستی هستند که از پول نفت زیر پای ملت مظلوم عرب الحواز تغذیه میکنند و اسلحه رژیم اشغالگر ایران را دریافت می‌کنند. کافیست مدت کوتاهی پول به این مزدور ها نرسد، آنها نیز بسرعت به رژیم اشغالگر پشت میکنند

کاظم میاحی

http://WWW.ALAHWAZ.COM

https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا