دیدگاه‌ها

کشتار تدریجی مردم عرب احواز با آغشته کردن آب آشامیدنی به فاضلاب های خانگی .

رژیم اشغالگر همواره در حال استفاده از حربه های کثیف برای رسیدن به اهداف نژادپرستانه و غیر انسانی خود در راستای کوچ مردم بومی عرب و فارس سازی جمعیتی در احواز اشغالي است.در این راستا در نزدیک ۱۰۰ سال گذشته از همه حربه های نژاد پرستانه خود ازجمله: حمله به احواز، اشغال وطن عربی،دستگیری و به شهادت رساندن امیر خزعل، منع پوشیدن لباس بومی عربی،فارسی سازی آموزش، گرفتن زمین های مردم عرب به بهانه بوجود آوردن شرکت های صنعتی نیشکر از جمله سبع تلال و کارون و شعیبه و طرح های نیشکر از احواز تا محمره ، تبعید مردم عرب به سمنان و کرمان و خراسان و شهرهای فارس، ایجاد بیکاری عمدی در میان جوانان عرب و جابجای مهاجرین فارس از مناطق غیر عرب و اسکان آنها در مناطق عرب نشین و ساخت شهرک های فارس نشین،غارت و چپاول ثروت های خدادادی منطقه از جمله نفت و گاز و بنادر و کشاورزی و … ، نابودی محیط زیست و ایجاد ریزگرد، انتقال آب کارون و کرخه .
اینبار با حربه کثیفتر در راستای نسل کشی مردم احواز به واسته اختلاط آب آشامیدنی سالم با فاضلاب و بوجود آوردن بیماری هپاتیت A درصدد کشتار خاموش مردم عرب احواز است.
صبح امروز معاون بهداشت دانشگاه جندی شاپور احواز پایتخت اشغالی گفت: هپاتیت بیماری بومی خوزستان شده است.

علوی معاون بهداشت دانشگاه جندی شاپور احواز پایتخت اشغالی افزود:
🔸 هپاتیت نوع (A) به‌دلیل کیفیت پایین و نامطلوب آب به نوعی این بیماری در استان بومی شده است.
🔸 این مشکل را سالها داشته ایم و هر ساله در مناطق روستایی و حاشیه شهر احواز و هر جایی که استانداردهای آب آشامیدنی ما پایین بیاید و از کیفیت بالایی برخوردار نباشد و از همه مهمتر، آب منطقه با فاضلاب آغشته باشد، هپاتیت شایع می شود.

هپاتیت A یک عفونت کبدی بسیار مسری است که در اثر ویروس هپاتیت A ایجاد می شود. این ویروس یکی از چندین نوع ویروس هپاتیت است که باعث التهاب می شود و بر عملکرد کبد شما تأثیر می گذارد. هپاتیت A می تواند ناخوشایند باشد، در برخی از افراد، به ویژه کودکان، ممکن است علامتی نداشته باشند. این هپاتیت گاهی ماه ها طول می کشد و اگر باعث نارسایی کبد شود می تواند بسیار خظرناک باشد
لازم به ذکر است که هپاتید تنها عامل کشتار نژادی در احواز نیست چرا که طی اعلام دانشگاه علوم پزشکی و آمارهای منتشر شده از منابع رژیم اشغالگر در ۱۰ سال گذشته سرطان در احواز ۶۰۰ برار شده است.
قاسم سنبل آرا (خزرجي)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا