نماد سایت ADPF | جبهه دمکراتیک مردمی احواز

کشتار تدریجی مردم عرب احواز با آغشته کردن آب آشامیدنی به فاضلاب های خانگی .

رژیم اشغالگر همواره در حال استفاده از حربه های کثیف برای رسیدن به اهداف نژادپرستانه و غیر انسانی خود در راستای کوچ مردم بومی عرب و فارس سازی جمعیتی در احواز اشغالي است.در این راستا در نزدیک ۱۰۰ سال گذشته از همه حربه های نژاد پرستانه خود ازجمله: حمله به احواز، اشغال وطن عربی،دستگیری و به شهادت رساندن امیر خزعل، منع پوشیدن لباس بومی عربی،فارسی سازی آموزش، گرفتن زمین های مردم عرب به بهانه بوجود آوردن شرکت های صنعتی نیشکر از جمله سبع تلال و کارون و شعیبه و طرح های نیشکر از احواز تا محمره ، تبعید مردم عرب به سمنان و کرمان و خراسان و شهرهای فارس، ایجاد بیکاری عمدی در میان جوانان عرب و جابجای مهاجرین فارس از مناطق غیر عرب و اسکان آنها در مناطق عرب نشین و ساخت شهرک های فارس نشین،غارت و چپاول ثروت های خدادادی منطقه از جمله نفت و گاز و بنادر و کشاورزی و … ، نابودی محیط زیست و ایجاد ریزگرد، انتقال آب کارون و کرخه .
اینبار با حربه کثیفتر در راستای نسل کشی مردم احواز به واسته اختلاط آب آشامیدنی سالم با فاضلاب و بوجود آوردن بیماری هپاتیت A درصدد کشتار خاموش مردم عرب احواز است.
صبح امروز معاون بهداشت دانشگاه جندی شاپور احواز پایتخت اشغالی گفت: هپاتیت بیماری بومی خوزستان شده است.

علوی معاون بهداشت دانشگاه جندی شاپور احواز پایتخت اشغالی افزود:
🔸 هپاتیت نوع (A) به‌دلیل کیفیت پایین و نامطلوب آب به نوعی این بیماری در استان بومی شده است.
🔸 این مشکل را سالها داشته ایم و هر ساله در مناطق روستایی و حاشیه شهر احواز و هر جایی که استانداردهای آب آشامیدنی ما پایین بیاید و از کیفیت بالایی برخوردار نباشد و از همه مهمتر، آب منطقه با فاضلاب آغشته باشد، هپاتیت شایع می شود.

هپاتیت A یک عفونت کبدی بسیار مسری است که در اثر ویروس هپاتیت A ایجاد می شود. این ویروس یکی از چندین نوع ویروس هپاتیت است که باعث التهاب می شود و بر عملکرد کبد شما تأثیر می گذارد. هپاتیت A می تواند ناخوشایند باشد، در برخی از افراد، به ویژه کودکان، ممکن است علامتی نداشته باشند. این هپاتیت گاهی ماه ها طول می کشد و اگر باعث نارسایی کبد شود می تواند بسیار خظرناک باشد
لازم به ذکر است که هپاتید تنها عامل کشتار نژادی در احواز نیست چرا که طی اعلام دانشگاه علوم پزشکی و آمارهای منتشر شده از منابع رژیم اشغالگر در ۱۰ سال گذشته سرطان در احواز ۶۰۰ برار شده است.
قاسم سنبل آرا (خزرجي)

خروج از نسخه موبایل