جهانويديوها

ائتلاف عربی سکوهای موشکی حوثی‌ها در صنعا را بمباران کرد

جنگنده‌های ائتلاف عربی حمایت از دولت قانونی یمن، روز یکشنبه 21 مارس، سکوهای موشکی حوثی و شماری از پادگان‌های نظامیان حوثی را در جنوب و شمال صنعا بمباران کردند.

به گزارش العربیه به نقل از ساکنان محلی، حملات هوایی ائتلاف سکوهای پرتاب موشک، زاغه‌های اسلحه و شماری از پادگان‌های نظامی و شبه‌نظامیان حوثی وابسته به ایران اشغالگر واقع در منطقه هَمْدان شمال پایتخت را هدف قرار داد.

همزمان ارتش ملی یمن، تلاش شبه‌نظامیان حوثی برای نفوذ به مناطق تحت کنترل دولت قانونی در«وادی فضه» در استان البیضا را با شکست مواجه کرد
او گفت، حوثی‌ها در این حملات متحمل خسارت‌های جانی زیادی شدند.

الکلیبی گفت، شبه نظامیان حوثی در جبهه‌های نعمان و ملاجیم در استان البیضا و در جبهه‌های مختلف جنگ متحمل ضربات سنگین و دردناکی شده‌اند.
وی افزود، ارتش ملی یمن طی روزهای گذشته علاوه شکست دادن حوثی‌ها در استان البیضاء در جبهه‌های تعز و مارب نیز پیشروی چشم‌گیری داشته است.

گفتنی است که نیروهای ائتلاف عربی برای حمایت از دولت قانونی یمن طی روزهای گذشته عملیات پشتیبانی گسترده‌ و نسبتا سنگینی را در حمایت از ارتش ملی یمن و قبایل مأرب انجام دادند.
در این عملیات که ائتلاف عربی ویدیویی‌هایی از آن را منتشر کرد، جنگنده‌های ائتلاف عربی تجهیزات و عناصر شبه نظامیان تروریست حوثی در جبهه مأرب را هدف قرار داد.

در همین حال عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری یمن طی تماسی با محمد المقدشی وزیر دفاع این کشور ضمن اطلاع از وضعیت جبهه‌های جنگ تأکید کرد که مردم یمن با حمایت و پشتیبانی ائتلاف عربی و فداکاری نیروهای ارتش ملی یمن بر شبه نظامیان تروریست حوثی دست نشانده ایران اشغالگر و بازوی نظامی سپاه تروریستی پاسداران در منطقه پیروز خواهند گشت. هادی تاكید كرد كه یمن در حال نبرد برای رهایی و مقابله با پروژه تسلط رژیم اشغالگر ایران بر منطقه است.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا