دیدگاه‌ها

ايستادگى تاريخى ملت عرب الأحواز

ملت مقاوم احواز براى حفظ و صيانت از نام و اصالت خود بارها در برابر نظام تروريست واشغالگر ایران واكنش نشان داده و مقاومت تاريخى خود را به ثبت رسانده است.
خروش ملت الاحواز براى احقاق حقوق خود نمونه اى از مطالبه گرى شرعی و قانونی براى در اختيار گرفتن حقوق و حق تعيين سرنوشت است.
امروز صداى اعتراض ملت الاحواز در همه محافل بين المللى وجود دارد و رژیم اشغالگر ایران بداند که ملت مقاوم و قهرمان الاحواز تا رسيدن به همه حقوق خود از هرگونه تلاش دريغ نمى كنند.
شعارهاى استقلال طلبى خود را با تمام غرور و افتخار سر مى دهند تا همه دنيا صداى آنها را بشنود. این در حالیست که ملت الاحواز شهيدان و اسيران زيادى را براى آزادی از اشغالگری و ظلم و ستم رژیم ایران تقديم نموده اند.
ملت الاحواز با همه محروميتى كه دارند از مقاومت و مبارزه تا رسيدن به حقوق ساكت نمى نشينند و با وجود تهديد و شكنجه هاى وحشتناك مقاومت مى كنند.
ما سربازان ملت الاحواز در خارج از كشور همچنان به مبارزه خود با رژیم اشغالگر ایران جهت احقاق حقوق ملت مظلوم و ستم دیده الاحواز در همه راههای سياسى و غير سياسى و تا آزادی کامل از بند اشغالگری و ظلم و محروميت ادامه خواهیم داد.
ملت انقلابى الأحواز بارها در مقابل خطرناك ترين و وحشيانه ترين جنایتهای رژیم تروریست آخوندى مقاومت كردند و سیاستهای این رژیم فاشیست را به ناکامی رساندند.

رضا هلالات


۹۶#_سال_مقاومت_و_ایستادگی
#آوریل_قیام_ملت_احواز_عرب
#قیام_۱۵_آوریل_۲۰۰۵_احواز
#اشغال_احواز_۱۹۲۵
#جبهه_دمکراتیک_مردمی_احواز
#زنده_باد_احواز_عربی
#آوریل_ماه_ایستادگی_و_مقاومت_احواز
#شورای_ملی_نیروهای_انقلابی_احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا