جغرافياي ايران جعليجهان

گزارش امنیتی آلمان از روش‌های دور زدن تحریم‌ها توسط رژیم ایران اشغالگر

گزارش امنیتی جدیدی که در آلمان منتشر شده از روش‌های متنوع و مخفیانه رژیم اشغالگر ایران برای پنهان کردن تلاش‌های غیرقانونی خود به‌منظور دستیابی به فناوری کشنده‌ترین سلاح‌های جهان پرده برداشت.

به گزارش «جروزالم پست»، در این گزارش 218 صفحه‌ای که نهاد امنیتی ایالت شمالی آلمان، شلسویگ-هولشتاین، با تمرکز بر تهدیدهای امنیتی برای دموکراسی در این ایالت در روز سه‌شنبه 5 می 2021 آن را منتشر کرده، 19 بار به رژیم تروریستی ایران اشغالگر اشاره شده است.
در گزارش فوق آمده: «کشورهایی مثل کره شمالی، سوریه، و حتی پاکستان و (جغرافیای جعلی موسوم به) ایران که در امور مرتبط با سلاح‌های هسته‌ای فعال هستند، تلاش دارند تا اقدامات احتیاطی ایمنی و مقررات قانونی صادرات را دور زده و مبادلات غیرقانونی خود را پنهان کنند. برای این منظور به روش‌های مخفیانه روی آورده‌اند.»

بر اساس این گزارش، روش‌های غیرقانونی رژیم اشغالگر ایران برای دستیابی به فناوری سلاح‌های کشتار جمعی شامل ایجاد شرکت‌های بی‌طرف برای فریب فروشنده درباره ماهیت واقعی خریدار، و ایجاد شبکه‌های خرید غیرقانونی از طریق شرکت‌های نمایشی و واسطه‌هاست.
رژیم تروریستی ایران همچنین برای جلوگیری از شناسایی خریدار نهایی، مبادلات خود را از طریق کشورهای ثالث انجام می‌دهد، و از حاملان بار بی‌تجربه برای نقل انتقال قطعات و مواد سوءاستفاده می‌کند.

(ایران اشغالگر) همچنین خریدهای غیرقانونی‌اش را به صورت خُرد خُرد و از طریق افراد متفاوت جابجا می‌کند تا از افشای کل معامله جلوگیری کند.
در سال 2013 دادگاهی در هامبورگ سه شهروند دو تابعیتی ایرانی-آلمانی و یک شهروند آلمانی را به دلیل نقض قانون صادرات آلمان محکوم کرد. این افراد از طریق یک واسطه وابسته به ایران اشغالگر تجهیزات اتمی به (جغرافیای سیاسی جعلی) ایران منتقل می‌کردند.

کیفرخواست دادگاه در سال 2012 گفته بود: «اعتقاد بر این است که متهمان بین سال‌های 2010 و 2011 در انتقال دریچه‌های ویژه برای ساخت رآکتور آب سنگین در(جغرافیای جعلی) ایران همکاری داشته‌اند و بنابراین تحریم‌های ایران(اشغالگر) را شکسته‌اند.
این تجهیزات بخشی از سفارشی به ارزش چندین میلیون یورو بود که دولت ایران می‌خواست از آن برای تأمین فناوری دریچه مخصوص برای ساخت رآکتور آب سنگین استفاده کند.»


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا