جغرافياي ايران جعليجهان

گروه تروریستی فاطمیون از کشاورزان سوری مالیات اجباری اخذ می‌کنند

مزدوران و تروریست‌های تحت حمایت ایران اشغالگر، با تحمیل مالیات‌ ١٠ درصدی بە کشاورزان منطقە “دیرالزور” سوریە، از آنها اخاذی می‌کنند.

تروریست‌های فاطمیون وابستە بە نیروی ترورستی سپاه، با بهرەگیری از وضعیت شکننده اسکان و معیشت کشاورزان دیرالزور و با توجیه هزینه خدمات “حفظ امنیت”، مالیات‌های سنگینی را بر مزارع گندم و جو قرار دادەاند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه در این مورد اعلام کرد: گروه تروریستی فاطمیون از طریق “انجمن کشاورزی” رژیم اسد، به کشاورزان سراسر اراضی تحت نفوذ از “المیادین” تا “سبیخان” در حومه شرقی دمشق، اطلاع داده‌ که ١٠ درصد از ارزش محصولات خود را به عنوان هزینه خدماتی به این گروه بپردازند.
این گزارش می‌افزاید: عناصر ارشد این گروه به کشاورزان هشدار داده‌اند که در صورت امتناع از پرداخت آنچه خود مالیات نامیده‌اند، محصولات آنها مصادره خواهد شد.
پیشتر ایران اشغالگر از طریق عناصر مورد اعتماد خود در این گروه‌، املاک و اراضی زیادی را برای ایجاد تغییرات بافت جمعیتی منطقه خریداری کرده است.

کرانه باختری فرات در استان مرزی دیرالزور با عراق از مهم‌ترین مناطق تحت نفوذ ایران اشغالگر و گروه‌های وابسته به سپاه تروریستی در سوریه به شمار می‌آید.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا