جغرافياي ايران جعليجهان

تغییر تاکتیک ایران اشغالگر در عراق؛ ایران اشغالگر گروه‌های شبه‌نظامی کوچک و چابک تشکیل می‌دهد

خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از تغییر تاکتیک ایران اشغالگر در مورد نیروهای نیابتی در عراق خبر داده و گفته است که ایران(اشغالگر)، به جای تمرکز بر استخدام و تشکیل گروه‌های بزرگ، به استخدام شبه‌نظامیان کارآمد و وفادار و تشکیل گروه‌های کوچک و چابک روی آورده است.

این گزارش که روز جمعه ۳۱ اردیبهشت منتشر شده است، می‌گوید این نیروها سال گذشته در جنگ‌های پهپادی، رصد و ردیابی، و انتشار تبلیغات آنلاین آموزش دیده‌اند و تحت نظر مستقیم افسران تروریست پرور نیروی قدس، بازوی برون‌مرزی سپاه تروریستی پاسداران، فعالیت می‌کنند.

رویترز به نقل از منابعی از نیروهای امنیتی عراق، فرماندهان شبه‌نظامی، دیپلمات‌های غربی، و منابع نظامی می‌گوید این نیروها مسئول اجرای حملات پیچیده‌ای علیه ایالات متحده آمریکا و متحدانش هستند.

در این گزارش آمده است، این تاکتیک جدید بازتابی از واکنش ایران اشغالگر به کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس،است. قاسم سلیمانی، که از نزدیک کنترل شبه‌نظامیان شیعه عراقی را در دست داشت، دی ماه ۱۳۹۸ در حمله پهپادی آمریکا در بغداد به هلاکت رسید.

یک مقام امنیتی عراق به رویترز گفت: «این شاخه‌های جدید به شکل مستقیم به سپاه تروریستی پاسداران ايران اشغالگر متصل هستند» و فقط از آن‌ها دستور می‌گیرند. ‎


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا