الاحوازدیدگاه‌ها

احواز اشغالی، آتش زیر خاکستر

ايرانيهای مهاجم ابتدا با سیاست کشتار جلو آمدند، با این فرض که عرب احوازی خواهد ترسید و عقب می‌نشیند. سپس نفت و گاز را دزدیدند، رودخانه هایمان را بسرقت بردند. به اینها اکتفا نکردند و زمینها و کشاورزی ما را مصادره و غصب عدوانی کردند و بر آنها شرکت و سازمان‌های خودشان را بنا کردند. مهاجرانی از دیگر دیار به سرزمین ما آوردند تا به خیال خود بافت کاملا عربی این سرزمین را تغییر دهند.
سیل را بر ما جاری کردند و اکنون با سرعتی بیشتر تمامی رودها را بسرقت می‌برند تا کشاورزی، ماهیگیری و حورهای ما بکلی و برای همیشه خشک و نمکزار شوند. با این تصور موهوم که عرب احواز سرزمین خود را رها می‌کند.

گاهی فیلمهایی توسط صداوسیمای ایران اشغالگر غارتگر تهیه می‌شوند. این فیلم‌ها برای بررسی عمق پیشرفت و تجزیه و تحلیل داده‌ها و مقدار نتایج حاصله از سیاستهای ضدبشری شان است(نوعی جاسوسی و تهیه گزارش از میزان پیشرفت برنامه ها) و نه از جهت دلسوزی و چاره جویی برای حل معضلات پیش آمده. اما ملت فهیم عرب الاحواز هیچگاه فریب این تظاهر و ظاهرسازیهای ایرانیان اشغالگر منفور را نخواهد خورد.

دشمنی دیرینه و جنایات بیشمار رژیم تروریستی ایران اشغالگر هرگز از یادها نخواهد رفت.
سپاه تروریستی پاسداران(ساواک شاه مقبور) آب آشامیدنی را بر این روستا قطع کرده است. رودخانه ها را تخلیه کرده، و آن باقیمانده آب رودخانه ها را نیز با مواد شیمیایی و پسماندهای صنعتی آلوده میکند تا محیط زیست احواز اشغالی را یکسره نابود سازد. ایران اشغالگر سرکرده تروریسم بین الملل، و رهبر آن خامنه‌ای سفیه جنایتکار غده‌ای چرکین در خاورمیانه هستند که باید آنها را بر سر جایشان نشاند. سیاست‌های ایران اشغالگر در مقابل ملت احواز اشغالی و سرقت و غارت همه جانبه ثروتهای این سرزمین محکوم است و مصداق بارز جنایت جنگی، کشتار عمومی و تخریب و غارتگری است.

ملت عرب احواز اشغالی نسبت به زدودن ستم از خود و اخراج ایرانیان اشغالگر بیگانه مهاجم تأکید نموده و تمسک به هویت ملی و قومی و استفاده از زبان مادری و برخورداری از حقوق قانونی را ضروری و حیاتی میدانند.
این اشغالگران ظلم و ستم عریان خود را بدانجا رسانده‌اند که علناً و در برابر خبرنگاران رسانه ها به معترضان و نمایندگان این ملت مظلوم و صبور توهین و تهدید می‌کنند. البته ناگفته پیداست که تهدید کار بزدلان است و بقول عوام، سگ از ترس جان خود پارس می‌کند.
ملتی که حتی بچه ها و کودکانش دیگر ترس و واهمه ای از زندان و اعدام و ترور ندارد، صبرش لبریز شده است.

خیزش در برابر اشغالگران ایران به هر وسیله‌ای از واجبات هر انسان مظلومی است. سکوت در برابر ظلم و ستم و فساد اشغالگر بیگانه حتی در نزد خداوند نیز گناهی نابخشودنی است.

احواز اشغالی بخشی از پیکره‌ جهان عرب و امنیت آن است.

ابوفهد الأحوازی


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا