الاحوازملل تحت ستم

نماینده رشت… آمار و ارقام مرگ ومیر کرونا دروغ است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت، با انتقاد از سکوت مقامات فاسد ایرانی درمورد تعداد واقعی قربانیان کرونا در ژئوپلیتیک ایران جعلی، اظهار داشت که آمار رسمی مرگ بر اثر کرونا “فقط یک شوخی است”.

در همین حال روز دوشنبه 12 اسفند 98 معاون وزیر بهداشت ژئوپلیتیک ایران، علیرضا رئیسی در تلویزیون رسمی فارسها اعلام کرد، تعداد موارد مبتلا به کرونا در ژئوپلیتیک ایران به 1501 نفر و مرگ و میرها به 66 نفر افزایش یافته است.

ایمن آبادی روز یکشنبه به سایت “عصر ایران” با بیان اینکه اوضاع در استان گیلان بسیار خطرناک است، افزود: در شهر رشت مرکز استان گیلان حتی راهروهای بیمارستانها پر از افراد آلوده به ویروس جهش یافته کرونا شده‌اند.

وی می‌افزاید: براساس شواهد و اطلاعاتی که ما دریافت کرده‌ایم تعداد مصدومان و متوفیان مبتلا به کرونا بسیار بیشتر از آمار اعلام شده است.

علاوه بر این، وی با تأکید بر جدی بودن بحران، وضعیت فعلی ژئوپلیتیک ایران جعلی را به ” شرایط جنگی” تشبیه کرد و اظهار داشت: “در حالی که تمام بیمارستانهای رشت از انبوه مبتلایان به کرونا با مشکلات جدی مواجه هستند، کمبود تجهیزات و کادر پزشکی نیز مزید بر علت شده است.”

یکی دیگر از نگرانی‌هایی که جعفرزاده به آن اشاره کرد، دفن غیراصولی افرادی است که در اثر ویروس کورونا جان باخته‌اند. وی اظهار داشت: طبق گزارشهای اعضای شوراهای شهر و روستا، تعدادی از مردم در روستاهای گیلان از علائم مشابه کرونا جان باختند اما بدون ثبت رسمی علت مرگ به خاک سپرده شدند.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا