جغرافياي ايران جعليجهان

رئیس حزب کتائب لبنان: زمان آن فرارسیده که با تغییر پارلمان به قیمومیت رژیم اشغالگر ایران پایان داد

سامی جمیل، رئیس حزب کتائب لبنان در سخنانی که الشرق‌الأوسط ۱۹مهر آنرا منتشر کرد با اشاره به دخالت‌های رژیم اشغالگر ایران در لبنان خواستار پایان دادن به قیمومیت این رژیم در لبنان با تغییر پارلمان در انتخابات آینده و انتخاب ملی‌گرایان ذیصلاح شد.

وی در سخنان خود با اشاره به دخالت‌های رژیم ایران اشغالگر و سیاستمداران وابسته به این رژیم در لبنان گفت: «اینها شکست خوردند و زمان آن فرا رسیده است که بروند، بعد از اینکه لبنان و تصمیمات آن را در سال۲۰۱۶ در یک مصالحه ننگین به ایران (اشغالگر) واگذار کردند، زمانی که تصمیم گرفتند نامزد (حزب‌الله) برای ریاست‌جمهوری (ژنرال میشل عون) را انتخاب کنند، و امروز ما در دست ایران گروگان هستیم. لبنان امروز تحت سرپرستی (رژیم ایران اشغالگر) است و لبنان را از محیط اطراف و دوستانش جدا کرده است».
الشرق‌الأوسط در ادامه به‌نقل از سامی جمیل می‌نویسد: «چالش انتخابات آینده حسابرسی از هر آنکسی است که این سلاح را مورد حمایت قرار داده و از آن دفاع می‌کند یا در سلطه آن بر لبنان کمک کرده و آوردن افرادی که سازش نمی‌کنند و دروغ نمی‌گویند و تسلیم نمی‌شوند».
سامی جمیل با تأکید بر این‌که این یک نبرد است و فرصت بسیاری در برابر ماست اضافه کرد: «کتائب این نبرد را در تمام لبنان و با همه متحدان‌مان پیش خواهد برد. آنچه مورد نیاز است آماده‌سازی برای این نبرد است، به رغم شرایط سخت، و هر صحبتی که می‌شود که هیچ چیز تغییر نمی‌کند و همان گروه قبلی باز خواهند گشت. این تنها تبلیغات روزانه‌ای است که حاکمیت سیاسی برای مأیوس کردن لبنانیها یا قرار دادن آنها در برابر سه گزینه، مهاجرت یا تسلیم یا پیوستن به کسی که خدمات و کمک تقدیم می‌کند، ترویج می‌دهند».

او اشاره کرد که «همه نظرسنجیها تأکید می‌کند که تغییر در این انتخابات حتمی است و بیش از ۵۵درصد لبنانیها که در مرحله قبلی انتخاب کردند، به همان افراد رأی نخواهند داد. در برابر ما فرصت بسیاری است»


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا