جغرافياي ايران جعليجهان

وزارت کشور آلمان: تعطیل کردن سه انجمن متعلق به حزب الله تروریستی لبنان

وزارت کشور آلمان روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰، از تعطیلی سه انجمن متعلق به حزب‌ الله تروریستی لبنان در این کشور را به جرم جمع‌آوری کمک مالی به شبه‌نظامیان این گروه خبر داد.
بنابراین گزارش این سه انجمن جایگزین انجمن <<پروژه یتیم>> شده‌اند که پیش از این، در سال۲۰۱۴ فعالیت‌های آن توسط این کشور ممنوع اعلام شده بود و بعدها با نام «<<رنگهایی برای یتیمها>> نام خود را تغییر داد و با استفاده از این پوشش توسط نیروهای نیابتی خود برای هدف قرار دادن گروه‌های خاصی از جامعه مشغول فعالیت بوده است.
پیش از این <<آژانس اطلاعات آلمان>> در ایالت “زاکسن” گزارشی از افزایش چشمگیر تعداد اعضا و هواداران حزب‌الله تروریستی لبنان در این ایالت خبر داده بود. بر اساس این گزارش، شمار نیروهای نیابتی این گروه در سال ۲۰۱۹ از ۱۰۵۰نفر به ۱۲۵۰نفر در سال۲۰۲۰ افزایش یافته است.
در این گزارش همچنین آمده است حزب‌ الله که با کمک ایران (رژیم اشغالگر ایران)تأسیس شده، مجهز به یک ایدئولوژی افراطی است و از روش‌های تروریستی علیه مخالفان خود استفاده می‌کند. این گروه، انسجام سازمانی و ایدئولوژیکی خود را از طریق انجمنهای مساجد محلی حفظ کرده و بودجه این مساجد نیز عمدتاً از طریق کمکهای مالی تأمین می‌شود.

امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
01/11/2021


http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا