الاحوازب: ملل تحت ستمبیانه هاجبههجهانحقوق بشردیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

راه اندازی کمپین اطلاع رساني دفاع از اسیران عرب احوازي در بند نيروهاي اشغالگر ايران ((با ما همصدا شويد ))

راه اندازی کمپین اطلاع رساني دفاع از اسیران عرب احوازي در بند نيروهاي اشغالگر ايران
((با ما همصدا شويد ))

نیروهای سرکوبگر انتظامی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر فارس صدها نفر از شهروندان عرب احوازي در شهرها و روستاهاي مختلف را دستگیر و به جاهای نامعلومی انتقال داند.
این دستگیری ها ی وحشیانه رژیم اشغالگر بعد از حادثه حمله به رژه نیروهای تروریستی اشغالگر فارس در ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ مطابق با ۲۲دسبتانبر ۲۰۱۸ در پایتخت احواز صورت گرفته بود آغاز شد و تاکنون ادامه دارد .
در بین دستگیر شدگان زنان و کودکان و سالمندان گزارش شده است.
نیروهای نظامی و اطلاعاتی رژیم با شيويه وحشیانه و بدون هیچ ترحمی درب خانه ها را شكسته و هرکسی که جلوی آنها باشد مورد ضرب و شتم قرار داده دستگیر و به جاهای مختلف منتقل داده از دستگير شدگان تا كنون هيچ اطلاعي در دست نيست سازمانها ى سياسى وفعالان مدني احواز اشغالی مقیم خارج کمپین وسیعی را در دفاع از اسیران تشکیل داده و خواهان رسیدگی سازمان های حقوقی و انسانی بین المللی به وضعیت نابسامان اسیران احوازی که در بین آنها زن و کودک وسالمند می باشد رسیدگی شود.
کمیته تحريم رژیم اشغالگر فارس که از زير مجموعه هاي جبهه دمکراتیک مردمی احواز می باشد در در مقدمه اين كمپين بوده و با جمع آوری عکس و اسامى اسیران هموطن احوازی دربند و فرستادن آنها به سازمانهای حقوق بشر و منتشر کردن در شبکه های اینترنتی سهم بسزایی داشته است.
در پایان از مجمع عمومی سازمان ملل و اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا و کشورهای برادر عرب خواستاریم که هر چه سریعتر برای متوقف کردن جنایات رژیم اشغالگر تروریستی ایران علیه اسیران احوازی و اعدام آنها دخالت کنند و از ملت عرب الاحواز و خواسته های بحق آنان برای آزادی از اشغال ایران حمایت کنند.
مرکزاطلاع رساني جبهه دمكراتيك مردمي احواز
www.alahwaz.com
۲۹ اکض

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا