جغرافياي ايران جعليجهان

بنی گانتز: زمان اقدام علیه ایران فرارسیده است

وزیر دفاع اسرائیل با بیان اینکه ایران اشغالگر قوای نظامی خود را در غرب سرزمین‌های تحت اشغال خود تقویت می‌کند تا از آنجا به اسرائیل و سایر کشورهای خاورمیانه حمله کند، گفت: الان زمان اقدام علیه جمهوری ضداسلامی است.

بنی گانتز در جلسه دیدار با پژوهشگران ارشد اندیشکده‌های آمریکایی و مدیران رسانه‌ها در پنجشنبه شب ۱۸ آذر ماه، عنوان کرد: جمهوری (ضد) اسلامی مقرهای پهپادهای تهاجمی علیه خلیج عربی را در جزیره جسم مستقر کرده و نیروها و تجهیزات خود را در غرب تقویت می‌کند که به سراسر خاورمیانه و در راس آنها به اسرائیل، حمله کند.
وی تصریح کرد: پهپادهای تهاجمی ایران جعلی که از نوع پیشرفته “شاهد” بودند، از مقر جزیره جسم عملیاتی را علیه اهداف غربی از جمله اهداف آمریکایی در آب‌های خلیج عربی انجام داده‌اند.

این مقام ارشد اسرائیلی افزود: جمهوری (ضد) اسلامی طی سال‌های اخیر درصدد بود تا از مسیر سوریه یک فروند پهپاد حامل مواد انفجاری را توسط سازمان‌های تروریستی به کرانه باختری برساند.

گانتز تصریح کرد: طی تماس با وزیران دفاع بسیاری از کشورهای جهان از آمریکای لاتین تا آفریقا، آنها اظهار کرده‌اند: از برنامه‌های ایران اشغالگر جعلی برای ترور از طریق نیروها و سازمان‌های تروریستی نگران هستند.

در حالی که اسرائیل در صدد تقویت آمادگی نظامی و برگزاری رزمایش بزرگی برای شبیه‌سازی حمله به جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران است، این سخنان گانتز در دیدار با مسئولان اندیشکده‌های آمریکایی و مدیران ارشد رسانه‌ها می‌تواند، توجیهی برای احتمال اقدام برای حمله نظامی باشد.

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا