جغرافياي ايران جعليجهان

آلمان در حال تحقیق درباره یک شبکه اطلاعاتی نظام اشغالگر ایران در اروپا است که توسط اسدی اداره می شد

الشرق الاوسط: پلیس اسنادی را در اتومبیل اسدالله اسدی یافت که حاوی آدرس مکانهایی بود که وی در بیش از ۱۱کشور جهان بازدید کرده است
بر اسای اسناد به‌دست آمده از تحقیقات در حال انجام که الشرق‌الأوسط به نسخه‌ای از آن دست پیدا کرد آلمان در حال تحقیقات گسترده‌یی را در رابطه با میزان فعالیت‌های اطلاعاتی نظام اشغالگر ایران در خاکش می‌باشد.
این تحقیقات بر اساس اسنادی است که پلیس آلمان از ماشین اسدالله اسدی، دیپلمات سابق نظام اشغالگر ایران، پس از دستگیری در ایالت باواریا در ژوئیه ۲۰۱۸ جمع‌آوری کرده است. شایان یادآوریست که وی از وین، جایی که به‌عنوان دیپلمات در سفارت نظام اشغالگر ایران کار می‌کرد آمده بود. آلمان اسدی را به بلژیک مسترد کرد، جایی که وی به‌دلیل نقش خود در تهیه و تحریک اجرای عملیات تروریستی با هدف کنفرانس مخالفان نظام اشغالگر ایران که قرار بود در پاریس برگزار شود، تحت محاکمه است.
پلیس آلمان در هنگام دستگیری دو دفترچه در اتومبیل اسدی که وی کرایه کرده بود و به همراه دو پسرش رانندگی آنرا برعهده داشت پیدا کرد که حاوی مقدار زیادی شواهد بود. یکی از این دفترها مشکی است و شامل رمزهای عبور است که به‌نظر می‌رسد با حروف لاتین و فارسی نوشته شده‌اند. هم‌چنین یک زوج در کنار اسدی در آنتورپ بلژیک تحت محاکمه هستند و قرار است حکم در ماه فوریه علیه آنها صادر شود.
اما دفترچه دومی که پلیس آلمان در اتومبیل اسدی پیدا کرد و رنگ آن سبز بود حاوی ۲۰۰ صفحه است و شامل رسید برای افرادی با نامهای مشهور ایرانی است که نسخه‌های آنرا الشرق‌الأوسط را نیز مشاهده کرده. به‌نظر می‌رسد که اسدی به مزدوران نظام اشغالگر ایران خود در سراسر اروپا برای خدماتشان پولهای نقد پرداخت می‌کرده است.
کتاب سبز حاوی آدرس مکانهایی است که به‌نظر می‌رسد اسدی در بیش از ۱۱کشور اروپایی از آنها بازدید کرده است که با توجه به زمان بازدیدهایی که انجام داده، میزان حرکات وی در اروپا را نشان می‌دهد. پلیس آلمان این اطلاعات را برای کمک به تحقیقات در ۱۱کشور اروپایی به بخشهایی از پلیس منتقل کرده است. از جمله این کشورها فرانسه، اتریش، چک، مجارستان، بلژیک، ایتالیا و هلند است و به‌نظر می‌رسد که بخش بزرگی از آدرسهای مربوط به رستورانها، هتل ها، مغازه‌ها و مکانهای توریستی در آلمان بوده است. از ۲۸۹ آدرس، ۱۴۴ آدرس در آلمان است، که نشان می‌دهد عمده فعالیت‌های اطلاعاتی نظام اشغالگر ایران در اروپا در داخل خاک آلمان می‌باشد. در جایگاه دوم فرانسه قرار دارد که در آن دفتر ۴۱ عنوان و در ایتالیا ۱۳ عنوان وجود دارد.


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا