دیدگاه‌ها

بردگی نظامی اجباری یا خدمت اجباری سربازی؟!

زندگی هزاران نفر در جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران متاثر از قانونی است که برای نخستین بار توسط ناپلئون وضع شد و پس از آن برای نخستین بار به‌دست رضاشاه منفور در جغرافیایی جعلی و سیاسی که کمی بیش از هشتاد سال قبل طبق زدوبندهای سیاسی آنزمان تشکیل شده(ایران جعلی)، اجرایی گردید. درحال‌حاضر به واسطه قانون سربازی اجباری، سالانه معادل حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان مالیات پنهان( انجام خدمت سربازی) توسط سربازان به دولت اشغالگر ایران پرداخت می‌شود. این مالیات از جوانانی گرفته می‌شود که در بهترین سنین عمر خود برای مولد بودن قرار دارند.

ماهانه هزاران میلیارد تومان از محل درآمد ملل غیرفارس و مالیات مردم برای تأمین حقوق و مزایای وابستگان حکومت اشغالگر هزینه می‌شود.

چرا این وابستگان و انگل زادگان آنها از الزام به سربازی معاف هستند در حالی که عزیمت به این بردگی نظامی، موجب نابودی زندگی و آینده جوانان ملل غیرفارس تحت اشغال ایران می‌شود و خسارات مادی و غیر مادی هنگفت را به خود و خانواده آنان تحمیل می‌کند؟

چرا این وابستگان اشغالگر از شمول هرگونه عوارض و مالیات معاف هستند اما مردم باید بابت کسب یا حقوق ناچیز خود مالیات و عوارض بپردازند و سهمی کافی از دارایی و درآمد خود نداشته باشند و همواره فقیر و اسیر و بدهکار باقی بمانند؟
چرا باید کل هزینه‌های دارو و درمان این اشغالگران از بودجه سالانه تأمین شود در حالیکه مردم برای هر نوع خدمات پزشکی، هزینه‌ایی سنگین را می‌پردازند و البته بسیاری از مردم در تأمین مخارج دارو و درمان خود درمانده‌اند؟

چرا وابستگان و اشغالگران فارس، همسر و فرزندان و خانواده آنان از سهمیه ورودی و تحصیل رایگان دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی برخوردارند در حالی که مردم و فرزندان آن‌ها از ورود به دانشگاه‌های مطلوب محرومند و برای تحصیل در مراکز درجه چندم و بد‌کیفیت و بی‌عاقبت آموزش عالی نیز باید ده‌ها میلیون تومان شهریه بپردازند؟

فرزندان وابستگان حکومت اشغالگر به رایگان در مدارس شاهد با بهترین امکانات و خدمات آموزشی تحصیل می‌کنند در حالی مردم و فرزندان آن‌ها ناچار به تحمل مدارس بی‌کیفیت دولتی هستند یا برای ورود به مدارس خصوصی باید میلیون‌ها تومان شهریه بپردازند.
مستعدترین جوانان ملل غیرفارس تحت اشغال ایران از استخدام در مشاغل دولتی محرومند در حالی که فرصت‌های شغلی دولتی و پایدار، سهمیه اختصاصی وابستگان حکومت اشغالگر ایران و همسران و فرزندان آن‌هاست.

مجوزهای کسب‌وکار مرجع و سودآور (نظیر دفتر امور مشترکین تلفن همراه، دفتر پیشخوان دولت، سردفتری ازدواج و اسناد رسمی، آژانس مسافرتی، ریاست شرکت‌ها و سازمان‌ها و…)، انحصاراً در اختیار وابستگان حکومت ایران اشغالگر است در حالی که تواناترین کارآفرینان و جوانان، به رغم دارا بودن علاقه و ایده و ابتکار، از امکان راه‌اندازی این کسب‌وکارها محروم هستند.

مجوزهای طلایی واردات و صادرات در انحصار وابستگان حکومت منفور ایران اشغالگر است و مردم از این مزیت بی‌بهره‌اند. باید مسکن و خودروی رایگان و صدها نوع امتیاز و مجوز و اولویت و سهمیه و معافیت و تخفیف تعرفه یا تسهیلات و کالا و خدمات رایگان به وابستگان حکومت اشغالگر تعلق گیرد در حالی که اغلب مردم تحت ستم ایران به زیر خط فقر و فلاکت سقوط کرده‌اند و از تأمین حداقل‌های زندگی و معیشت و امکان پیشرفت در سرزمین‌های خود محرومند.
وابستگان حکومت و ملایان کاسه لیس شاه سلطان حسین صفوی به راحتی و بی‌معطلی، وام‌های کلان بدون بهره می‌گیرند و ثروت‌افزایی می‌کنند در حالی که اکثریت جامعه حتی موفق به اخذ وام ناچیز نمی‌شوند یا ناچارند به وام‌های نزولی 24درصدی (بهره‌ای) تن در دهند و اندک دارایی و درآمد خود را به سود نزول‌خواران رسمی (شبکه بانکی) ببازند.

چرا سطوح مدیریتی و کارفرمایی باید در انحصار وابستگان حکومت و فارسها باشد و آنان ارباب باشند و مردم فرودست و نوکر و ذلیل آنان باشند و مادام‌العمر از بردگی در این جامعه طبقاتی ظالمانه تحمیلی رنج ببرند و بسوزند؟

اکثر مردم تحت ستم ایران اشغالگر هر روز بیش از دیروز در گرداب فقر و زجر و گرسنگی غرق و هیچ‌کاره‌تر و بی‌چاره‌تر می‌شوند و محتاج نان شب هستند و برخی سر در سطل زباله در پی لقمه‌ای نان. و در این وضع اسفناک، چرا وابستگان، ملایان و طلبه ها و انگل زادگان اشغالگر غارتگر توانسته‌اند یک طبقه ممتاز و مصون و برخوردار را شکل بدهند و روزافزون فربه‌تر و قدرتمندتر شوند و ثروت‌های ما را ببلعند؟

چرا باید عده‌ای (حتی افاغنه) بابت کارگری نظامی برای منافع روسیه و قلع و قمع مردم بی‌گناه سوریه، مادام‌العمر از ایران اشغالگر حقوق و مزایا بگیرند در حالی که فرزندان ملل غیرفارس مشمول سربازی اجباری برای ایران اشغالگر جعلی، به‌ اندازه افاغنه از این حق محرومند؟

وقت آن نرسیده است که شما خود سکاندار کشتی خود باشید و مبارزه با این انگل‌ها و موجودات بی مصرف مضر را به هر شیوه ممکن آغاز کنید؟


ابوفهد الاحوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا