جغرافياي ايران جعليجهان

پروژه‌ی ساخت‌وساز قحطی در جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران

هِنری کیسینجر:
استبداد و فساد حاکمان در کشورهای جهان سوم، توده‌ها را به سمتی هدایت می‌کند که مطالبه‌ی مردم از حکومت، به‌جای آرمان‌خواهی، بدیهی‌ترین نیازهای زندگی بشود؛ مانند آب، نان و برق.

علت گرانی روزافزون و کمبود شدید نهاده های دامی و کشاورزی چیست؟
اتحادیه‌ ملی محصولات کشاورزی چندی پیش اعلام کرد:
«حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد از نیاز ایران(جعلی) در زمینه‌ غلات از سوی اوکراین و روسیه تأمین می‌شد. با وقوع جنگ احتمال مراودات تجاری کاهش پیدا می‌کند.»

از سوی دیگر اتحادیه‌ واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور اظهار داشت:
«مصرف سالانه‌ گندم در ایران(جعلی) حدود ۱۴ میلیون تن است و به دلیل بحران آب و کاهش قابل توجه تولید، ایران(اشغالگر) ناچار است حدود هشت میلیون تن گندم وارد کند. آمریکا و روسیه ‏بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گندم در جهان هستند و در حال حاضر ایران(اشغالگر) هر دو گزینه را از دست داده است.»


چنان‌که پیداست، نزدیک به کل نیازهای کشاورزی و دامی جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران از خارج تأمین می‌شود. بنابراین کشاورزان و دامداران ما دقیقاً مشغول به چه کاری هستند و وزارت فاسد جهاد کشاورزی نیز تاکنون دقیقاً چه چیزی را مدیریت می‌کرده و چه‌کاره بوده است و چرا باید واردات و کنترل کشاورزی و دامی در انحصار خاندان صهیونیست مدلل باشد و حالا که مدیریت دنیا و آخرت مردم تحت ستم ایران در چنگ خاندان‌ها و مافیاهای آنوسی است، نقش رهبر پوپولیست و رئیس‌جمهور آدمکش آن و البته مجموعه باند مافیایی ناجمهوری نااسلامی چیست؟!


مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا