الاحوازب: ملل تحت ستمبیانه هاجبههجهانحقوق بشردیدگاه‌هاعکس و تعليقملل تحت ستمگزارش ها

افشای خیانت فرماندهی سپاه پاسداران تروریستی ایران در نبرد فاو و شکست پارس‌ها

افشای خیانت فرماندهی سپاه پاسداران تروریستی ایران در نبرد فاو و شکست پارس‌ها

افشای خیانت‌های فضاحت بار فرماندهان سپاه پاسداران تروریستی ایران و شکست  مفتضحانهٔ آن بدست ارتش قدرتمند ملی و گارد ریاست جمهوری عراق که بعد از اشغال فاو توسط سپاه تروریستی ایران و ارتش مهاجم آن کشور در سال 1364ش صورت گرفت، افقی تازه از واقعیت‌ها و حقایق پنهان شدهٔ آن نبرد(ها) به روی هر انسان حقیقت جویی می گشاید.
تحمیل 8 سال جنگ از سوی ایران علیه ملت عزیز عراق و شکست خفت بار نیروی نظامی اشغالگران ایرانی، با اراده و تصمیم آهنین حکومت وقت عراق مبنی بر زیر چکمه نهادن ارتش و سپاه ایران بدست ارتش قدرتمند ملی و گارد ریاست جمهوری عراق به مرحله اجرا درآمد. در آن نبرد، فاو و سرزمین های عربی که بدست ایران اشغال شده بودند آزاد گشتند.(1)
امروز از گوشه و کنار خبر اعترافات و حقایق آن نبردها در بالاترین سطح خود به بیرون درز کرده و افشاگری بی سابقه ای را رقم زده است.
اینکه چگونه ارتش و سپاه ایران از نبرد قادسیهٔ دوم از سرزمین های عربی متواری شدند. بله، هم اکنون حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اشغالگر درباره حقایق مهم پشت پرده آن جنگ و خیانت محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه و (در حال حاضر) یکی از روسا و رهبران بزرگ نظام سخن می‌گوید، و طبق شهادت و تایید روحانی، وی جزء جنایتکاران و خیانت پیشه گان تاریخ است.
بله، آنان همگی جنایتکارانند. بعد از 30 سال اقتدار تروریستی تهران، حقایق مدفون شده آنزمان، کماکان یکی بعد از دیگری برملا می‌شوند. هیئت حاکمه ایران باید پاسخگوی فرزندان ملتهای غیر فارس و حتی فرزندان فارسی باشند که پدران و برادران آنان را به قتلگاه 8 ساله تحمیلی فرستادند و آن جنگ فرمایشی را علیه ملت عراق آغاز کردند.

1. توضیح: در هنگام آغاز این نبرد(سال 1364 ه. ش) بال جنوبی عملیات از لشکرهای مدینة و بغداد گارد ریاست‌ جمهوری عراق تشکیل شده بودند که بسمت نیروهای ایرانی یورش بردند. این کار فضای عبوری برای حمله لشکر مکانیزه حمورابی از ساحل جنوبی به درون جزیره فاو را باز می‌کرد. همزمان سپاه هفتم ارتش عادی عراق از انتهای شمالی خط با پیاده نظام هفتم و لشکر زرهی ششم تهاجم خود را شروع کردند. درحالیکه پیاده نظام هفتم زمینگیر شد، لشکر ششم زرهی توانست خطوط ایرانیها را شکسته و لشکر اول مکانیزه از این طریق فشار خود را آغاز کرد که توانست به لشکر گارد ریاست جمهوری در خارج از فاو بپیوندد. به این ترتیب شبه جزیره فاو ظرف مدت 35 ساعت بدست نیروهای عراقی آزاد گشت. بیشتر تجهیزات ایران سالم و دست نخورده به غنیمت گرفته شدند. تعداد کشته شدگان عراق حداکثر 8000 نفر و کشته شدگان ایران 30000 نفر گزارش شده بود.

گزارشی از: طاهر ابو نضال الأحوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

مترجم: فؤاد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا