بیانه هاجبهه

جبهه دمكراتيك مردمي احواز دستگیرهای دسته جمعی فرزندان ملت عرب احواز را محکوم میکنیم .

اطلاعیه
جبهه دمكراتيك مردمي احواز

دستگیرهای دسته جمعی فرزندان ملت عرب احواز را محکوم میکنیم .

نیروهای اشغالگر ایران همزمان با فرا رسیدن سالگرد اشغال احواز سعی در ایجاد جو رعب و ترور نموده و تعدادی از شهروندان را دستگیر نمود .
اشغالگران همزمان با هفته گرامیداشت نیروهای تروریستی اشغالگران ایران ( نیروی انتظامی و اطلاعاتی امنیتی سپاه … ) فرماندهی نیروی انتظامی با انتشار اطلاعیه ای ادعا میکند که نیروهای تروریستی آنان چند شهروند احوازی مخالف رژیم را در شهرهاي بندري معشور ، جراحي ، محمره و تعدادي از روستاهاي احواز اشغالی را دستگیر نموده و ضربه مهمی به نیروهای به اصطلاح اشغالگران تجزیه طلب وارد کرده!.

فرزندان ملت عرب احواز
فرزندان ملل تحت اشغال ایران .

نیروهای شکست خورده اشغالگر که دهها سال است ادعا میکنند نیروهای مبارز ملت عرب احواز را سركوب ونابود كرده‌اند و دسیسه‌های بیگانگان راخنثی نمودند و مجددا بر شكست كليه سياستهاى تروريستي اشغالگران مهر تائيد زدند .
آنان با راه اندازی دستگیری های گسترده و دستگیری تعدادی از شهروندان سعی در مخفی نمودن شکستهای امنیتی و سیاسی خود میکنند و جشنهای دروغین برپا کرده اند.
البته همه میدانند که نیروهای مبارز ملت عرب احواز که دهها سال است مبارزه ملی دمکراتیک شجاعانه ای را با نیروهای اشغالگر شروع نموده و هر روز بر تعداد آنان‌ اضافه میشود با این ترفندها شكست نخواهند خورد بلكه تجربه روزانه و تظاهرات صدهها هزار نفري سال 2021 و سالهای قبل از آن ثابت کرده که سرکوب ،دستگیری ، شکنجه و اعدام نه تنها مبارزه ملت ما را متوقف نمیکند بلکه آگاهي سیاسی ملت ما را مسلحتر کرده و عزم و تصمیم مبارزان ما را برای باز پس گرفتن حقوق ملی و انسانی و حق تعیین سرنوشت و استقلال احواز را راسخ تر کرده است.

همرزمان

جبهه دمکراتیک مردمی احواز ضمن محکوم کردن سیاستهای رعب و وحشت و دستگیری های جوانان شهرهای محمره و معشور و روستاهای همجوار که هدفی جز ایجاد جو ترور را ندارند ؛ بر ادامه مبارزه ملت عرب احواز تا رسیدن به حقوق انسانی و ملی و حق تعیین سرنوشت و تاسیس دولت ملی احواز تاکید میکند و از همه نیروهای آزادی خواه خصوصا ملل تحت اشغال ایران میخواهد که این دستگیری‌ها را محکوم کرده و با ملت عرب احواز همصدا شوند.

جبهه دمکراتیک مردمی احواز
www.alahwaz.com
18/3/2022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا