جهان

با قطع اینترنت احتمالاً فاصله زیادی نداریم

با قطع اینترنت احتمالاً فاصله زیادی نداریم

لینک [1]، از قول یک فرد مطلع در وزارت دفاع آمریکا، خبر میدهد که قطع اینترنت نزدیک است. بجای اینترنت شبکه‌ای به نام firstNet طراحی شده، تا در زمان قطعی اینترنت، نیروهای نظامی و انتظامی بتوانند ارتباطات خود را ادامه دهند.

ارتش آمریکا مدت زیادی است که شبکه موازی با اینترنت، جهت مصارف نظامی، را توسعه داده است. FirstNet نسل سوم چنین شبکه‌ای محسوب میشود.

درباره اینکه بعد از قطعی اینترنت و شبکه‌های خبری چه اتفاقی خواهد افتاد، سناریوهای متعددی مطرح است. به عنوان نمونه در آخر فیلم storm سناتور گراهام از قاضی کاوانا میپرسد «مجازات کسانی که خیانت کرده، و با دشمن خارجی همکاری کنند چیست» و قاضی حکم اعدام آن‌ها را تأیید میکند. این پرسش و پاسخ هم قطعاً بدون برنامه‌ریزی قبلی و هدف مشخص نیست.
ارتش آمریکا برای دستگیری‌های عمده در داخل آمریکا آماده است. زندان گوانتانامو مدتها است که توسعه یافته، و برای پذیرش زندانی‌ها آماده است. علاوه بر آن دو کشتی،‌ که هر کدام ۵۰۰ سلول زندان دارند، در گوانتانامو پهلو گرفته‌اند.

درباره اینکه پس از قطعی موقت اینترنت چه اتفاقی خواهد افتاد، هم زیاد حرف زده شده است. احتمالاً شبکه‌های خبری،‌ که توسط اتحادیه ملی‌گرایان در دنیا تصرف خواهد شد، به پخش اعترافات سران گلوبالیسم و افشای واقعیات پشت پرده خواهند پرداخت. این اعترافات مدتها پیش ضبط شده است. آن زمان مردم متوجه خواهند شد که آنچه شاهد آن هستیم فقط نمایشی بود تا مردم دنیا بیدار شوند.

اکنون مردم دنیا به خوبی میتوانند مشاهده کنند که چه کشورها و گروه‌هایی جزء جبهه گلوبالیسم هستند. حتی در مورد ایران اشغالگر هم قضیه روشن است. در ده ماه گذشته مقامات جنایتکار ایران اشغالگر وقت کافی برای گرفتن انتقام سردار تروریست سلیمانی داشتند؛ اما چنین اتفاقی نیافتاد. چون از اول مشخص بود که عده‌ای از داخل جغرافیای سیاسی ایران روی سردار مقبور سلیمانی معامله کرده‌اند، و قرار نیست اتفاق خاصی بیافتد.

اما حالا که حیات دموکراتهای گلوبالیست در آمریکا در حال به خطر افتادن است، رجزخوانی‌ها بالا گرفته، و حرف از انتقام زیاد زده میشود. عده‌ای از عوام کالانعام هم مثل همیشه، بدون توجه به جزئیات صحنه، چنین چیزهایی را باور میکنند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

[1] INTERNET KILL SWITCH SLATED FOR ACTIVATION – “FirstNet” For Military & Police is Active
https://poal.co/s/QStorm/216494

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا