جغرافياي ايران جعلي

ولایت مطلقه فقیه

خمینی ملعون حاکم اسلامی را فردی “عادل و عالم به قانون” می‌سنجد که دارای “همان ولایتی است که حضرت رسول اکرم (ص) در امر اداره جامعه داشت. و بر همه مردم لازم است که از او اطاعت کنند.” شخص مورد نظر خمینی ملعون در میان “فقها”ست که به باور وی دارای همان اختیاراتی است که پیامبر و امیرالمومنین داشتند: “این توهم که اختیارات حکومتی رسول اکرم (ص) بیشتر از حضرت امیر (ع) بود، یا اختیارات حکومتی امیر (ع) بیش از فقیه است باطل و غلط است… خداوند همان اختیارت را برای حکومت فعلی قرار داده است؛ منتها شخص معینی نیست. روی عنوان عالم عادل است. خمینی باور دارد که حکومت فقها جز رنج زحمت برای آنان چیزی ندارد” منتها چه بکنند؟ مآمورند انجام وظیفه کنند!!”

مانیفست خمینی درباره وظایف و اختیارات ولایت فقیه که در کتاب حکومت اسلامی بیان شده است، در قانون اساسی جمهوری اسلامی کاملا مورد بهره برداری قرار گرفت و ولی فقیه را هم ردیف پیامبر و ائمه قرار داد! که دستورات خداوند را به اجرا می‌گذارد(بعبارتی به او وحی می‌شود) و بر کلیه امور بطور مستقیم و یا غیر مستقیم حاکم است.

خامنه‌ای، موتور محرکهٔ تروریسم که لقب “ولی مطلقه فقیه” را یدک می‌کشد در یکی از فتواهایش “قلمرو ولایت فقیه” را اینگونه بیان می‌کند:

1-همه مسلمانان باید از اوامر وُلایی و دستورات حکومتی ولی فقیه اطاعت نموده و تسلیم امر و نهی او باشند.
2- اجرای حدود مثل حد زنا و سرقت در زمان غیبت هم واجب است، و ولایت بر آن اختصاص به “ولی امر مسلمین” دارد.
3- تصمیمات و اختیارات ولی فقیه در مواردی که مربوط به مصالح عمومی اسلام و مسلمین است، در صورت تعارض با اراده و اختیار آحاد مردم، بر اختیارات و تصمیمات آحاد امت، مقدم و حاکم است!!!.
4- وقتی که در نظامی، ولی اللَّه، کسی مثل پیغمبر اکرم یا امیرالمؤمنین، در رأس نظام قرار دارد، آن جامعه، جامعه ولایت است؛ نظام، نظام ولایت است. ولایت، هم صفتی است برای منصبی که نبىّ اکرم و جانشینان او از سوی پروردگار، حائز آن بوده‌‌‌اند.(بعبارتی او خود را هم‌پای پیامبر می‌داند که فرامین الهی به او وحی می‌شوند)

حکومت چهل و یک ساله دو منفور جهان اسلام یعنی خمینی و خامنه‌ای نشان داد که حکومت ولی فقیه ادامه استبداد هزاران ساله فارسی است که اینبار با حکومت متولیان دین، ملت‌های تحت اشغال خود را از حق تعیین سرنوشت خویش محروم ساخته مقدرات این ملت‌ها را در دست فقهای واپسگرا و اقتدارگرا و پان فارسهای اشغالگر قرار داده است.

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا