الاحواز

هراس مسئولان از قیام الأحواز در اعتراض به بی‌آبی/ افتتاح زودتر از موعد پروژه نیمه‌کاره آبرسانی غدیر

بر اساس گزارش دریافتی از منابع مطلع شاغل در پروژه آبرسانی غدیر، این طرح کاملاً نیمه‌کاره به دلیل ممانعت از اعتراضات مجدد مردم الأحواز العربی اشغالی به صورت پیش از موعد افتتاح می‌شود.

بنابر اظهارات منابع آگاه، در جریان برگزاری جلسه‌ای محرمانه با حضور مسئولان مزدور شرکت‌های آب و برق الأحواز اشغالی و نهادهای ذیربط، تصمیمی مبنی بر افتتاح زودهنگام پروژه مذکور اتخاذ شده که این اقدام یک مانور تبلیغاتی جهت جلوگیری از اعتراضات الأحواز و تحمیق و استحمار مردم آن است!

این پروژه هنوز تکمیل نشده و دولت رئیسی جلاد در نظر دارد تا طی سفری تبلیغاتی_ استحماری، این پروژه ناتمام را با حضور رئیسی جلاد افتتاح کند.

گفته می‌شود، حدود یک ماه قبل شماری از نمایندگان مردم معترض الأحواز العربی اشغالی، جلساتی با مسئولان و نهادهای ذیربط در خصوص بحران تحمیلی بی‌آبی برگزار کرده و در خصوص وقوع تجمعات در اعتراض به این بحران ساخته و پرداخته ایران اشغالگر هشدار داده بودند.

قرار بر این است که طی هفته‌های آینده، پروژه آبرسانی غدیر با حضور شماری از مقامات اشغالگر ایرانی و طی یک شوی تبلیغاتی جهت تحمیق هرچه بیشتر مردم افتتاح شود!

پروژه آبرسانی غدیر که تحت عنوان تامین آب برخی نقاط الأحواز از ۱۰ سال پیش آغاز شده است، علیرغم بروز بحران‌های عمیق امنیتی، اقتصادی و اجتماعی و تبعات سوء آن بر زندگی مردم، تاکنون همچنان به بهره‌برداری نرسیده است.

شرکت و حضور در این شوی تبلیغاتی رژیم و استقبال از جلاد ۶۷ و دیگر همدستان مزدور نژادپرست ایرانی او، خیانت به وطن عربی الأحواز و ملت و مردم آن است.

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا