الاحوازگزارش ها

محرومیت شدید در یکی از نفت‌خیزترین مناطق دنیا؛

بیکاری در کنار لوله‌های غارت نفت احواز العربیه اشغالی

بر اساس گزارشات ارسالی جوانان عرب روستاهای نفت خیز غیزانیه احواز اشغالی در اعتراض به نداشتن شغل تجمع اعتراضی برپا کردند.

اعتراض جوانان روستاهای نفت‌خیز بخش غیزانیه این است که مدیران ایرانی، نیروهای غیر بومی مهاجر را در واحدهای شرکت نفت بکار گرفته می‌گیرند در حالیکه طبق قانون اولویت استخدام با بومیان مناطق است.

غیزانیه بر روی دریایی از نفت و گاز قرار دارد اما نه از اشتغال جوانان آن خبری است و نه از وجود آب شرب لوله کشی، بهداشت، و حتی یک پارک تفریحی!!.

تمام ثروت غیزانیه و احواز العربی اشغالی مستقیماً توسط ایرانیها به غارت میرود و همه درآمدهای آن به جیب ایرانیان سارق غارتگر رفته و صرف آبادانی شهرهای آنان میشود.

در حقیقت سرزمین اصلی ایران اشغالگر بر روی منطقه‌ای بیابانی و خشک و بدون هیچ‌گونه ثروت زیرزمینی قرار گرفته است و بهمین سبب قرن هاست که تنها راه معیشت و زندگی انگل وار ایرانیان منفور از راه غارت، چپاول، دزدی و اشغالگری ثروت ملل غیرفارس صورت میگیرد.

جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران، توسط امپراطوری وقت انگلیس برای جلوگیری از دستیابی روسیه تزاری به آبهای گرم خلیج عربی و نهایتاً به چنگ آوردن هندشرقی، تشکیل شد. ملل غیرفارس باید با اتحادی بزرگ و مبارزه‌ای همه جانبه و سرنوشت ساز و با هر نوع سلاحی که در اختیار دارند راه خود را از ایران و ایرانی جدا سازند. این تنها راه نجات و رهایی و پیشرفت و سعادت فرزندان ماست.

ایرانیهای منفور نیز باید به موطن اصلی خودشان بازگردند.

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا