الاحوازب: ملل تحت ستمبیانه هاجبههجهانحقوق بشردیدگاه‌هاعکس و تعليقملل تحت ستمکمیسیون زنانگزارش ها

و باز هم بى حرمتى در كتاب هاى آنها به ملت عرب الاحواز

و باز هم بى حرمتى در كتاب هاى آنها به ملت عرب الاحواز

طرف حسابم با آن دسته کمی از عزیزان احوازی که در خواب زمستانی به سر میبرند و جمهوری اشغالگر به آنهایی که ساکن استان خوزستان و به زبان عربی سخن میگویند.(عرب زبان) هستند و به ایرانی و ملیت و به عرق جمهوری افتخار می ورزند و به گفته خمینی ،خوزستان دین خود را به اسلام اداء کرد.؟!

بله واضح و مشخص است ادای این دین در استان خوزستان و به قدرت مشاهده میشود. چندی قبل انکار هویت، توسط صدا و سیمای رسمی رژیم اشغالگر فاسد ايرانى نسبت به گذاشتن عروسک هایی با لباس محلی و هر کدام را در منطقه مسکونی خود قرار داده اما حق شما به ظاهر خواب رفتگان را نادیده گرفت .

این بار در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه ششم که درباره لباسهای محلی توضیح میدهد درمورد خوزستان و لباس محلی آن چیزی ذکر نکرده است. و حتی عکسی از لباسهای محلی عربی دیده نمیشود و چندین و چند بی مهری دیگر.

به هر حال آنچه بر تن مردم هر دیار دیده میشود. صرفا بیانگر پوشش آن نیست بلکه تاریخ و فرهنگ آن قوم و ملیت را بیان میکند.
مقداری بیندیشید؟؟!و به اشخاصی که می خواهند شما را با وقاحت از صفحه روزگار محو کنند با جدیت تمام برخورد کنید. عرق وطن پرستی خود را نشان دهيد و مطابق ارزشها و قواعد فرهنگی خود زندگی کنید. و به گذشته و
تاریخ خود افتخار کنید. زیرا دشمن اشغالگر ايرانى همیشه به دنبال محو هویت و انکار آنست و به هر نحوی که شده می خواهد این مردم را به ذلت بکشاند. اما جواب قاطع عرب و ملل غیر فارس اینست. (رادونا انذل ما انذلينا)
خواستند ذلیل شویم اما نتوانستند ما را ذلیل کنند.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
کریم احمدی نسب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا