الاحوازگزارش ها

حقیقت قتل عاطفه نعامی توسط ایران اشغالگر چه بود؟

از واپسین روزهای سیاه اشغال نظامی احواز العربیه، رژیم های منفور پهلوی‌ها و میراث دار آنان یعنی جمهوری نااسلامی به انحاء گوناگون فرزندان آزادیخواه کشور احواز العربی اشغالی را یا به قتل رساندند یا در بهترین شرایط آنها را به حبس های طولانی مدت محکوم کردند.
از رهبر فقید ملت عرب احواز، شیخ خزعل و حتّه قهرمان عرب(رحمة الله علیهم) گرفته تا سینما رکس و متروپل عبادان اشغالی و نویسندگان و شعرا و دیگر مبارزان این خطه عربی، همه مثالهایی آشکار از جنایات بیشمار و سازمان یافتهٔ رژیم های اشغالگر ایرانی بر علیه ملت مظلوم عرب الأحواز هستند.

عاطفه نعامی زن ۳۷ ساله احوازی ساکن منطقه عظیمیه کرج طی خیزش انقلابی مردم و در پی اعتراضات مردمی بر سر حقوق پایمال شده اولیه زنان، توسط نیروهای آدمکش اطلاعاتی سپاه تروریستی پاسداران، پس از تعرض شدید به وی، او را ناجوانمردانه به قتل رسانده سپس جسد او را در خانه وی بردند و با باز نمودن شیرگاز خانه، سناریوی نخ نمای خودکشی برای وی طراحی کردند.

سگهای ولگرد موسوم به مامورین وزارت اطلاعات ایران اشغالگر به خانواده وی اجازه برگذاری مراسم عزاداری ندادند تا در سکوت کامل خبری، جسد وی دفن شود.

برادر زاده این رژیم خون آشام، داعش، هنگام ارتکاب جنایت آشکارا آنرا بعهده میگرفت. اما اینان غارت میکنند، تجاوز میکنند، میکشند و سپس وقیحانه و رودرروی خدا آنرا انکار میکنند!!!. حتی اجازه برپایی یک مراسم خاکسپاری ساده که حق شرعی و الهی هر انسان عزاداری است، را نمیدهند.
پیداست که شمشیر را برای خدا هم از رو کشیده اند.
خون های به ناحق ریخته شده هرگز هدر نخواهند رفت. این سگهای ولگرد و چاکران و غلامان خامنه‌ای و رژیم منحوس او هیچ جای دنیا امنیت نخواهند داشت. مشیت الهی بر این قرار گرفته است که خون در برابر خون باشد و طلوع خورشید پیروزی ملل تحت ستم ایران بسیار بسیار نزدیک شده است.

 

رضافرج پور
جبهه دموکراتیک مردمی احواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا