الاحوازب: ملل تحت ستمجبههدیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

این همه ظلم و بی عدالتی تا کی؟؟!

این همه ظلم و بی عدالتی تا کی؟؟!
سیلهای ساختگی “از عمد اشغالگر ایرانی  بر روی مناطق شهرستانهای الاحواز که بعد از بنای سدهای عظیم جلوی رودخانه های  این مرز و بوم که باعث خشکی رودها و تالابهای این مناطق شده و این امر زندگی زیست محیطی و مردم آن منطقه را به چالش می کشاند.
جمع کردن آبهای فراوان پشت سدهای بزرگ و عدم تخلیه آنها و استفاده نکردن کشاورزان
از این آبهای برای هدف مبارزه با امرار معاش
این مردم واز بین بردن محصولات زراعی هدف اصلی این رژیم میباشد.
فاجعه زیست محیطی که در تابستان به علت نبود آب به قضیه ریزگردها معروف شده و این امر باعث ایجاد انواع مرض های مسری و صعب العلاج شده است.و در اتلاف حیوانات اهلی و وحشی این منطقه نقش مهمی داشته این امر، و نبود آب و گرمای شدید باعث مهاجرت پرندگان در تالابهای هورحویزه و فلاحیه و دیگر مناطق شده است.آیا این همه بی عدالتی و ظلم در حق این مردم غیور تا کی ادامه خواهد یافت؟؟
این روزها سیلهای اخیر در شهرستانهای سوس شعیبیه حمیدیه “و خفاجیه و اکثر روستاهای این مناطق(البوعفری-حجیه-چولانه-سمومیه) زمین های زراعی و منازل و تمامی دسترنج آنها را نابود میکند. بدون اینکه این کشاورزان بابت از بین رفتن محصولات خود از شرکتهای بیمه که مسئول رسیدگی به بازپرداخت این خسارتها میباشد وجهی دریافت کنند.و هدف اصلی این نظام دیکتاتور ایجاد وضعیت فقر بیشتر برای مهاجرتهای اجباری است. همانطور که مردم دنیا مشاهده میکنند زندگی در این مناطق بی آبی و تشنگی و گردو غبار ودرزمستان سیلهای از پیش ساخته شده نظام اشغالگر ایرانی ارمغان این مردم است.
اما وحدت مردم در دفاع از عزت و وجود خود
همبستگی صفوف “متحد شدن به منظور مقابله و مبارزه با سیاستهای این دشمن خصوصا در این برهه از زمان برای تمامی عزیزان غیور و شریف امری واجب و هدفمند است و مطمئنا نظام در مقابل اینگونه اتحادها همیشه ضعیف میباشد.
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز”
کریم احمدی نسب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا