الاحوازب: ملل تحت ستمبیانه هاجبههجهانحقوق بشردیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

اعترافات تحت شکنجه از سوی ماموران امنیتی اشغالگران

اعترافات تحت شکنجه از سوی ماموران امنیتی اشغالگران

طبق روال همیشگی وزارت اطلاعات ایران اشغالگر ویدئوهایی از اعترافات (زیر شکنجه) فعالان سیاسی زندانی شده احوازی و یا فعالان حقوق کارگری احواز را بمنظور توجیه جنایات و سیاست‌های تهاجمی حکومت اشغالگر خود پخش کرده است.
در 27 ژانویه 2019 سرویس های اطلاعاتی کشور جعلی ایران در شهر سوس از توابع احواز، یکی از شهروندان احوازی بنام محمد الخنیفر را برای بازجویی و پاسخ به برخی سوالات احضار می‌کند. وی یکی از نمایندگان جنبش حقوق کارگری شرکت توسعه نیشکر شهر سبع اتلال (هفت تپه) است. ماموران سرویس اطلاعاتی وی را به مکانی نامعلوم منتقل نموده و حتی به خانواده وی نیز هیچگونه اطلاعی از مکان وی و یا وضعیت سلامتی او به آنها نمی‌دهند.
بعد از سپری شدن یک هفته از حبس و شکنجه جسمی و روحی وی، بعد از يك هفته یك ویدیو از ایشان پخش گردید که نشان از اعترافات اجباری اوست و در آن بیان می‌کند که وی جبرأ نه زندانی شده و نه به مکان نامعلومی انتقال یافته است. و در پایان نیز از حسن رفتار قضات و دیگر مسئولین اشغالگران تشکر می‌کند!!!.
در آن ویدیو ساختگی خاطر نشان می‌سازد که کارگران شرکت توسعه نیشکر شهر سبع اتلال(هفت تپه) بمدت یکماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و به منظور اعتراض دست از کار کشیده و در داخل این شرکت و نیز مقابل دفتر نمایندگی آن در شهر تظاهرات مسالمت آمیز براه انداخته بودند.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
فؤاد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا