جغرافياي ايران جعليجهان

توافق اسرائیل و آلمان فدرال سره موضوع مهار برنامه هسته ای و شیطانی ایران جعلی :

وزیرخارجه دولت اسرائیل که به کشوره آلمان سفر کرده از اشتراک نظر دو کشور برای جلوگیری از دستیابی جمهوری نا اسلامی به سلاح هسته‌ای خبر داد.

الی کوهن، در توییتی در این باره نوشت: «یک دیدار عالی با وزیر خارجه آلمان، آنالنا بائربوک داشتم، او قول داد که اجازه ندهد تا ملایان به سلاح هسته‌ای دست یابد.»

کوهن همچنین افزود: «تحریم و ‌حمله نظامی به عنوان دو گزینه برای مهار جمهوری اخوندی ملایان ایران جعلی و اشغالگر مد نظر اسرائیل و آلمان است.»

وی جمهوری آخوندی و شیطانی را تهدیدی جدی برای ثبات جهانی دانست و تصریح کرد که اجماع نظر متحدان، بازگشت تحریم‌های سنگین و در صورت لزوم،‌ حمله نظامی از راههای توقف برنامه‌های مخرب هسته‌ای ایران جعلی است.

وزیر امور خارجه دولت بنیامین نتانیاهو، به عنوان بخشی از کارزار اسرائیل برای توقف دستیابی ملایان خونخوار به تسلیحات هسته‌ای، «به ویژه پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر نزدیک شدن جمهوری نا اسلامی ملایان ایران جعلی به غنی‌سازی اورانیوم با درجه تسلیحاتی»، راهی آلمان شد.

همچنین انتظار می‌رود که اسرائیل از آلمان بخواهد تا سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد تروریستی معرفی کند.

آلمان یکی از ۳۵ عضو شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که قرار است ششم مارس در وین برای بحث درباره غنی‌سازی «هشتاد و چهار درصدی اورانیوم در ایران اشغالگر » با اعضای دیگر این شورا گفتگو کند.
رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
HTTP://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا