الاحوازملل تحت ستمگزارش ها

گزارش تحقیقی: سهم بزرگ بسیج ایران جعلی و گروه‌های مثلا «جهادی» از بودجه ایران اشغالگر:

گزارش پایگاه داده‌های باز ایران اشغالگر ، بسیج جلاد و گروه‌های مثلا «جهادی» علاوه بر ارقام هنگفتی که از محل بودجه دولت جمهوری نااسلامی دریافت می‌کنند، از مزایای دیگری نیز تحت عنوان «فعالیت‌های داوطلبانه»، هم در چارچوب بودجه و هم خارج از آن، بهره‌مند هستند.

بررسی‌های داده‌های باز ایران اشغالگر و جعلی نشان می‌دهد که در بودجه سال ۱۴۰۲ دست کم ۵.۷ هزار میلیارد تومان برای منابع مالی سازمان بسیج، بسیج سازندگی، و گروه‌های مثلا «جهادی» مرتبط با آن در نظر گرفته شده است.

بنا بر این گزارش، در لایحه بودجه ۱۴۰۲، بیش از ۲.۸ هزار میلیارد تومان برای «سازمان بسیج» در نظر گرفته شده است. هرچند، تشکیلات بسیج در این لایحه به جز این مورد، دو ردیف ثابت دیگر نیز تحت عناوین «تقویت بنیه دفاع و امنیتی بسیج» و «بسیج سازندگی» در بودجه سالانه دارد که در مجموع ۳۷۶ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.
بدهی است این مبلغ هنگفت برای سرکوب ملت های تحت اشغال ایران جعلی ، احراب ، تروریسم ، و تجارت انسان و قاچاق مواد مخدر توسط بسیج و گروهک تروریستی سپاه پاسداران که اکثرا افرادی بیسواد و بی فرهنگ و دون مایه هستند ، صرف می‌شود یا می‌توان به سرمایه صرف شده که هر ساله تحت عنوان راهیان نور ( راهیان گور ! ) می‌شود نیز اشاره کرد .
تمام این سرمایه از کشوره اشغال شده الاحواز العربی از نفت و گاز و کشاورزی و منابع آن، گرفته می‌شود.
علاوه بر ردیف‌های ثابت لایحه بودجه، برای تشکیلات بسیج و گروه‌های جهادی، در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان بودجه متفرقه، یکی تحت عنوان «محرومیت‌زدایی» به ارزش ۹۰ میلیارد تومان و دیگری با عنوان «پروژه‌های عمرانی گروه‌های جهادی» به مبلغ هزار میلیارد تومان، در سال جاری در نظر گرفته شده است. این پروژه های عمرانی فقط در استان‌های فارس نشین مثله شیراز و اصفهان و طهران و استان کرمان صرف می‌شود و به کشور اشغال شده الاحواز العربی چیزی یا تعلق نمی‌گیرد یا مقدار بسیار ناچیزی عاید این مرز و بوم ( الاحواز ) می‌شود. تبعیض ، ایجاد رعب و وحشت در میان این ملت مظلوم، ترور ، نژادپرستی و خودبرتر بینی همیشه سرلوحه ایران اشغالگر و غارتگر بوده و هست از قبل از ورود اسلام از دوران باستان تا اکنون ….
این مطالعه نشان داده است که منابع مالی اختصاص یافته به بسیج به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود. بررسی متن و تبصره‌های قانون بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد علاوه بر ردیف‌های بودجه در تبصره‌های بودجه نیز مزایای دیگری برای بسیج در نظر گرفته شده است.

این مطلب با استفاده از گزارش پایگاه داده‌های باز ایران جعلی تهیه شده است

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا