الاحواز

کشتی‌های قاچاق را در دریا آتش میزنیم

مزدوری بنام “علیرضا تنگسیری” فرمانده مغزفندقی نیروی دریایی سپاه تروریستی پاسداران در حمایت از طرح جهش تولید اربابش، آیت الشیطان علی خامنه‌ای گفت:
کشتی‌های قاچاق را در دریا آتش میزنیم
این مغزفندقی تروریست سپاهی گویا فراموش کرده است که بنا به گزارش تحقیق و تفحص مجلس خامنه‌ای، سرکرده حزب غارتگر جمهوری تروریستی ملایان، 95درصد قاچاق نه توسط قایق‌ها و لنج های مرزنشینان محروم تحت اشغال ایران اشغالگر، بلکه از مبادی رسمی و گمرکات تحت نظر و مدیریت سپاهیان تروریست غارتگر وارد این جغرافیای سیاسی موسوم به ایران می‌شوند.
بنابراین اگر قرار بر آتش زدن باشد ابتدا کاخهای همکارانتان در “بایستی هیلز” و ویلاهای لاکچری شهرک “شهید دقایقی” را که با سرقت و چپاول و غصب عدوانی ثروت ملل غیرفارس تحت اشغال خودتان، ساخته شده‌اند را آتش بزنید.
سوخت بری در مناطقی که طبق آمار مجلس فرمایشی شما، نرخ بیکاری در آنها به بیش از 60درصد می‌رسد از شیر مادر هم حلال تر است. این سوختبران محروم از هر چیزی، مانند شما سپاهیان نمازخوان ریاکار جنایتکار دست به سرقت و دزدی بنام الله و اسلام و… نمی‌زنند. اینان حتی یک کلوخ هم نمی دزدند.
اگر قرار بر آتش زدن است ابتدا بیت آقا در “پاستور” و مجلس بیخود بهارستان خودتان را آتش بزنید که در طول چهل سال حکومت غارتگرانه و اشغالگری تان بیش از نیمی از تمامی ملل غیرفارس تحت اشغال تان، بیکارند، بر کارتون یا در گورها می‌خوابند، کپرهایشان را با لودر تخریب میکنید تا کاخهای چندصد میلیاردی شماها و آقازاده‌های مفتخور و ملاهای شهوت پرستتان و آن خوک کبیر فقیه تان ساخته شوند و هر که نیم بندی اعتراض کرد جوابش را گلوله و زندان پاسخ دهید.
همان مردم محرومی که طبق آمار مجلس شورای شیاطین تان، 80درصد از مردم در زیر خط فقر بسر می‌برند. وگرنه آتش زدن قایق و لنج محقر چند سوختبر فقیر محروم محلی که هارت و پورت نمی‌خواهد آقای تنگسیری مغزفندقی مزدور! روزی همین آتش تو را آتش خواهد زد.


فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا