الاحوازملل تحت ستم

پيام صلاح ابو شریف احوازی دبیر کل جبهه دمکراتیک مردمی احواز بمناسبت سالگرد تاسیس پارت آزادی کوردستان

جناب آقای حسین یزدان پناه دبیر کل محترم پارت آزادی کوردستانPAK

رهبریت و کادرهای محترم حزب

جبهه دمکراتیک مردمی احواز سی و دومین سالگرد تاسیس پارت آزادی کوردستان را به رهبریت و کادر های حزب و ملت برادر و همرزم کوردستان تبریک گفته و برای همرزمان خواهان تحقق اهداف حزبی و برای ملت کورد خواهان رسیدن به حقوق ملی و انسانی و حق تعیین سرنوشت و دولت مستقل کوردستان است.

همرزمان

امسال در شرایطی سی و دومین سالگرد حزب را جشن میگیریم که ملل تحت اشغال ایران و احزاب استقلال طلب ملل بیش از پیش به هم نزدیک‌تر شده و اتحاد و هماهنگی مبارزات ملل در تمامی صحنه‌ها لرزه بر هیکل پوشالی فاشیست اشغالگر در سلطه و اپوزسیون انداخته و چهره کریه آنان را برای همگان عیان‌تر کرده است.

همسنگران

رهبریت و کادرهای جبهه دمکراتیک مردمی احواز ضمن تبریک مجدد سی و دومین سالگرد تاسیس حزب به همکاری و مبارزات مشترک میان دو ملت عرب احواز و کورد کوردستان و جبهه دمکراتیک مردمی احواز و حزب پارت آزادی کوردستان که سابقه چند دهه دارد افتخار میکند و این همکاری استراتیجک را گامی مهم برای رسیدن دو ملت همرزم و همسایه و دیگر ملل تحت اشغال ایران به حق تعیین سرنوشت و استقلال می‌داند. باشد تا با متحدتر کردن نیروهای استقلال طلب ملل تحت اشغال ایران زیر چتر جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” اتحاد و هماهنگی مبارزات را محکم‌تر کرده راه آزادی و استقلال ملل را هموارتر از همیشه سازیم.

با آرزوی بهترین‌ها و امید پیروزی

پاینده باد اتحاد مبارزات ملل تحت اشغال ایران

صلاح ابو شریف احوازی

 دبیرکل جبهه دمکراتیک مردمی احواز

20/5/2023

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا