الاحوازب: ملل تحت ستمجهاندیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

باطل شدن وزير خوش خنده؟!

باطل شدن وزير خوش خنده؟!
فشارهاي بين المللی و انزوای منطقه ایی وجهانی که در اجلاس ورشو و مونیخ و به بن بست رسیدن برجام و اف ای تی اف باعث شد که وزیر خارجه دولت حسن روحانی”.جواد ظریف به طور غیر منتظره از سمت خود استعفاء دهد.
وی که استعفای خود را از طریق پیام اینستاگرام اعلام کرد گفت:من به خاطر تمام کاستی ها و کوتاهی هایی که در سالهای گذشته در دوران من به عنوان وزیر امور خارجیه انجام دادم از شما (مردم)صمیمانه پوزش می خواهم.
این وزیر خوش خنده تحصیل کرده غرب که بارها ادعا کرده است که هیچ کس در ایران برای اظهار نظرات خود به زندان نرفته است!؟ در کشوری که آزادی بیان فقط کلمه ایی بیش نیست و کلیه زندانیان سیاسی ،مذهبی فرهنگی و حتی دستگیر شدگان محیط زیست از کوچکترین حقوق و مزایای یک انسان محروم هستند.حتی رئیس شما از ورود سازمانهای حقوقی به زندانها ممانعت میکرد. پس از استعفای ظریف در همان روز بشار اسد رهبر دیکتاتور سوریه اولین سفر خود را به ایران از زمان جنگ داخلی در سال 2011 آغاز کرد ملاقات اسد با علی خامنه ایی ديكتاتور و آدمكش در مورد فعالیتهای کاری و دادن تمامی گزارشهای تروریستی خود به رهبر فداکارش که در این مدت وخیم از او حمایتهای مادی و معنوی زیادی کرده است.
استعفای این وزیر خوش خنده نشان از بی قراری وبی ثباتی ایران در این برهه اخیر است.و سستی و فروپاشی نظام دیکتاتور قطعی است.
یعنی صدای پای سقوط شنیده میشود.؟

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

کریم احمدی نسب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا