نماد سایت ADPF | جبهه دمکراتیک مردمی احواز

چریک و نبردهای چریکی (بخش ۱۶)

قاطعیت
تمام برتری‌هایی که در بخشهای قبلی از آن صحبت شد در گرو قاطعیت افراد در اجرای عملیات است. بنابراین فقدان قاطعیت به خنثی شدن تمام برتری‌های چریک می‌انجامد.

قدرت تصمیم‌گیری و قاطعیت افراد در عملیات از اجزاء لاینفک یک عملیات موفق هستند. افرادی را باید برای اجرای عملیات انتخاب کرد که از قاطعیت و اراده مردانه برخوردارند. افرادی که دیر بر سر قرار حاضر میشوند، اسامی و مشخصات هم رزمان خود را فراموش میکنند، کسانیکه تردید نشان داده و در حین عملیات برای دیگران مخاطراتی ایجاد میکنند نباید برای اجرای عملیات انتخاب شوند_ اصولاً حتی نباید در گروه و سازمان عضوگیری شوند.

اهداف استراتژیک
اهدافی که چریکها باید در برنامه خود بگنجانند شامل موارد زیر است:

به لرزه درآوردن پایه‌های تسلط رژیم اشغالگر شامل تسلط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و نظامی.

چریکها هیچ یک از موارد بالا را نباید از لیست عملیات خود حذف کنند. عملیات چریکی باید اینگونه همه جانبه، بسیار گسترده و شامل هر بخش و هر شخص بیگانه اشغالگری باشد. (بجز مردم عادی مهاجر).

قدرت عظیم اقتصادی، صنعتی، مالی، سیاسی و نظامی در بنادر جنوبی الأحواز اشغالی تا بندرجمبرون و عسلو و نیز مرکز آن یعنی شهر احواز پایتخت متمرکز شده‌اند. این دو ناحیه «مرکز تعیین سرنوشت ملی الأحواز اشغالی» هستند.

تضعیف سیستم امنیتی نظامی رژیم اشغالگر
فرماندهان، درجه داران امنیتی و جاسوسان را بدون درنگ از بین ببرید. همچنین دشمن برای دفاع از مناطق فوق الذکر مجبور است سربازان خود را بسیج کند بی آنکه بداند چه هنگامی، کجا و چگونه مورد حمله چریک‌ها قرار میگیرد.

ابوفهدالأحوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز
HTTP://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

خروج از نسخه موبایل