دیدگاه‌ها

جنگ پنهان آخوندي بر سر جانشيني خامنه اي جنايتكار

عليرغم تمامي ترفندها و دسيسه هاي تروريستي نظام ملاها براي سلطه نامشروع و غير قانوني بر برخي از كشورهاي منطقه و به راه انداختن حمام خون در منطقه براي ابراز وجود نامشروع، به نام هلال شيعي، اكنون نتيجه جبر تاريخ، سبب واماندگي، درماندگي و عزلت بيشتر اين نظام منفور تاريخ، شده است. همان نظامي كه با شستشوي مغزي مريدانش ، هولناك ترين فجايع جهان را در كشورهاي منطقه رقم زد و پس از به بار آوردن خسارتهاي فراوان و كشتار وحشيانه مردم منطقه با تزريق فتنه شيعي و سني، از اختلافات طايفه اي،حداكثر سوء استفاده را برد و در چهار دهه كشور گشايي و قلع و قمع مردم منطقه، نتيجه اي جز كشته و مجروح شدن ميليونها انسان بيگناه و آواره كردن آنها عايدي نداشته است. حاكم نمودن فضاي ترور و تروريسم سازمان يافته، سبب انزجار تمام مردم دنيا و واكنش هاي منطقه اي و بين المللي براي طرد اين جرثومه فساد تاريخ شده است.
جنگ پنهان قدرت بين سران، بر سر جانشینی ولی سفیه، معادله های نظام را وارد مرحله ی تازه ای ساخته که به اضمحلال کامل نظام خواهد انجامید.
خامنه ای، که مشروعیت ننگینش را مدیون کشتارهای بیرحمانه سپاه تروریست میداند، میخواهد که به مدد سپاه و ترور، برای موروثی شدن و بقای قدرت در بيت خود، با جانشین ساختن یکی از فرزندان و یا افراد نزدیکش، ملت و مخالفان طرحش را سرکوب نمايد و براي نيل به اين طرح، از تسویه های درون نظام و حتی سپاه آغاز و هر كس كه با افكار ديكتاتوريش مخالفت نمايد بايد منتظر اعمال وحشيانه ترين شكنجه ها باشد.
رئيسي، قصاب سالهاي ٦٧ و ٧٠ كه جنايات سنگين مرتكب شده، خواب رسيدن به قدرت را در سر مي پروراند و با با محاكمه هاي صوري و بدور از عدالتش خود را حاكم شرع عدالت خواه جا زده است و گويي گمان نموده مردم تاريخ سياه زندگي اش را به فراموشي سپرده اند. روحاني رئيس جمهور نامشروع ايران جعلي كه با هماهنگي سپاه و خود شخص خامنه اي به مقام رياست جمهوري رسيده تا چند صباحي، حيات نظام ترور را با سياست هاي فريبكارانه تداوم بخشد سر كار آمده است. اما اكنون تمام دنيا به سياست هاي دروغين و پوشالي روحاني واقف شده اند، او نيز رسيدن به تاج و تخت ولي سفيه را در سر مي پروراند.گويي كه مردم عرب الأحواز فراموش كرده اند كه مسول مستقيم كشتار وحشيانه قيام مردم عرب الأحواز (محمره) خود شخص روحاني است كه بعد از آن هزاران عمليات تروريستي را زماني كه مسول كميسيون امنيت ملي مجلس لااسلامي ايران بود به دستور او انجام شده است.
ملت هاي تحت اشغال نظام ضد بشري آخوندي، بدانند و آگاه باشند كه خامنه اي حتي با سپاه براي جانشيني گزينه هاي تروريستي اش، به مشكل برخورده است و اختلاف نظرهاي زيادي دارند تا جايي كه به ماموران نزديك خود ديگر هيچ اعتمادي ندارد و از كودتاي سپاه و محاكمه شدنش بوسيله سپاه، به خود ميلرزد و شب ها خواب ندارد.سپاه ميخواهد تا در صورت عدم وجود گزينه مناسب براي جانشيني خامنه اي، با محاكمه خود او فضا را براي مذاكره با قدرت هاي بزرگ دنيا و استمرار حاكميت اين فرقه ضاله استمرار بخشد.
اما ما ملت هاي تحت ستم بايد تا آزادي كامل، مبارزه نماييم و سياست هاي شكننده نظام ترور را افشا نماييم.

سيد علي طباطبايي
پژوهشگر و تحليل گر سياسي

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا