الاحوازملل تحت ستم

پیام تبریک تشکیلات راه ملی آزربایجان جنوبی ،بمناسبت برگزاری موفقیت آمیز هشتمین کنگره جبهه دمكراتیك مردمی احواز !

رژیم اشغالگرجمهوری اسلامی که هدف استراتژیکی خود را نفی و حذف ملل غیر فارس قرار داده ، جهت موفقیت طرحهای پلید و ضد انسانیش، مبارزه با شکل گیری و سازماندهی احزاب سیاسی و بویژه سازمانهای استقلال خواه را در اولویت سیاستهایش قرار داده.

خوشبختانه با آگاهی ملی در بین ملل ساکن در زندانی بنام ایران و بویژه رشد و گسترش تفکر استقلال خواهی، احزاب و سازمانهای مبارزی شکل گرفته که به کابوس نژادپرستان تبدیل شده.

بی شک یکی از تشکیلاتهای پیشتاز استقلال خواهی ملت عرب احواز که خواب را از چشمان پلید رژیم ربوده جبهه دمكراتیك مردمی احواز میباشد.

یرگزاری موفق هشتمین کنگره آن با مشارکت وسیع کادرهای جبهه دمکراتیک مردمی احواز و انتخاب مجدد رفیق صلاح ابو شریف احوازی بعنوان دبیر کل و رفیق علی ابو خلود احوازی بعنوان جانشین دبیر کل و رفیق منصور ابو شاکر احوازی دبیر کمیته مرکزی و خالد احوازی جانشین و نیز دیگر اعضای دفتر سیاسی و نیز تصویب قطعنامه و تاکید مجدد به اشغالگر بودن رژیم و ادامه مبارزه با آن و تاکید بر همکاری با دیگر ملل تحت ستم نشانگر درایت ، دور اندیشی و آزادیخواهی ، همرزمانمان

میباشد.

بار دیگر ضمن تبریک به «ملت عرب احواز ،اعضا و هواداران جبهه دمكراتیك مردمی احواز » بمناسبت برگزاری کنگره ، اعلام میداریم که در مبارزه با رژیم اشغالگر ، همراه و پشتیبانتان خواهیم بود .

تشکیلات راه ملی آزربایجان جنوبی 

2020.02.09

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا