الاحواز

اخراج نامزدهای انتخاباتی رژیم اشغالگر توسط فرزندان شهرهای الاحواز!!

منابع خبری مرکز رسانه‌ای الاحوازية طی گزارش‌هایی اعلام کردند که کاندیدای انتخابات آنچه که اصطلاحا مجلس شورای اسلامی! نامیده می شود، توسط مردم غیور “سبحانی” از توابع شهر خفاجیه کشور الاحواز اشغالی از این شهر اخراج شد.

کاندیدای انتخابات فرمایشی_ نمایشی اشغالگران، “مجید ناصری” توسط مردم غیور عرب شهر خفاجیه، اخراج شد. این رویداد پس از آنکه این نامزد مزدور انتخاباتی در پی نشر اکاذیب و وعده‌های دروغین خود در میان ملت عرب الاحوازی این شهر برای انتخاب خود بود، بوقوع پیوست.

شایان ذکر است که پیش از این نیز، مجید ناصری توسط فرزندان دلیر شهر “فلاحیه” و روستاهای تابعهٔ آن از آن منطقه اخراج شده بود. مردم حضور این مزدور خود فروخته را در شهر خود نپذیرفته اند. موجی از خشم و نارضایتی از حضور اشغالگران فارسی در الاحواز، برگزاری انتخابات رژیم در سرزمین‌ اشغالی الاحواز العربی را شدیدا منتفی دانسته و آنرا رد می‌کند.

گفته شده است که مجید ناصری در جریان سخنرانی و مبارزات انتخاباتی، وعده‌هایی را در دوره قبل به ملت عربی الاحواز داده بود، اما هنگامی که در انتخابات موفق شد و سیل های ساختگی اشغالگران تمامی الاحواز را دچار بحران نمودند، وی اعتراض و رسیدگی به مشکلات تحمیلی بر ملت عرب الاحواز را به سکوت در برابر جنایت‌های سازمان یافته فاشیسم بر ضد ملت عرب الاحواز ترجیح داد. این امر باعث افزایش خشم مردم شهرهای مختلف الاحواز شد.

رژیم اشغالگر ایران از انتخابات نمایشی این چنینی برای استمرار سیاست های خود منجمله تبعیض نژادی، سرکوب، بیکاری تحمیلی، زندانی نمودن هزاران نفر که در زندانهای اشغالگر بلاتکلیف مانده‌اند و نیز ایجاد و گسترش بیکاری در میان جوانان و فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی عالی، استفاده می کند.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

15 فوریه 2020
مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک الاحواز
http://WWW.ADPF.ORG

https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا