الاحواز

مشارکت در انتخابات.. هرگز

مشارکت در انتخابات آنچه که “مجلس شورای اسلامی” نامیده میشود، بمعنای مشروعیت بخشیدن به این رژیم سفاک ضد بشری و تروریستی است. و این در حالی است که این رژیم آخرین روزهای خود را به دلیل شرایط بسیار سختی که دست به گریبان آنهاست، سپری میکند.

ملت رادمرد عرب الاحواز العربی اشغالی ضمن تحریم انتخابات مسخرهٔ نمایشی اشغالگران تروریست فارس، پیروی از اصل آزادی و استقلال همه جانبه خود را تأیید کرده و دنباله رو آمال خود برای اعلام دولت عربی الاحواز آزاد و مستقل خواهند بود. بنابراین ما بعنوان “ملت بزرگ عربی الاحواز” به هیچ وجه وقعی به انتخابات مضحک و نمایشی جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی اشغالگر فارسها نگذاشته و تنها از یک امر پیروی میکنیم و آن چیزی نیست جز، استقلال همه جانبه و آزادی بی قید و شرط وطن عربی غصب شده ما از چنگال نژادپرستان فارس اشغالگر است.

ما آماده‌ایم تا به اخراج این اشغالگر وحشی از سرزمین خود رأی بدهیم، و تمامی ملت عرب الاحواز باید بدانند که مشارکت در انتخابات اشغالگران منفور فارسها خیانت به خون شهدای عرب و اسیران دربند ما و مُهر تأیید زدن به تمامی اعمال ضد بشری و اشغالگری این رژیم نامشروع در حق وطن عربی و ملت عربی ما خواهد بود. بنابراین در انتخابات اشغالگران فارس نه شرکت میکنیم و نه کسی را انتخاب میکنیم تا در جنایت‌های این فارسهای اشغالگر جنایتکار شریک نباشیم.

کلام آخر اینکه، هر برگه رای به مثابه گلوله‌ای است که به قلب ملت و میهن و فرزندان آن شلیک می‌شود. بخاطر نسل های آینده و فرزندان الاحواز، ما در این پانتومیم فارسهای اشغالگر شرکت نخواهیم کرد.

احمد السیلاوی

مترجم: فواد فرج پور
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://t.me/adpf25

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا