جهان

اختصاصی؛ کاخ سفید: تحریم‌های بیشتر علیه مقامات ایران جعلی در راه است.

جان کربی، روز جمعه ۲۴ شهریور با گرامی داشت نام و یاد مهسا امینی به خبرنگار صدای آمریکا گفت:«ما تحریم‌های بسیاری علیه رهبران فاسد ایران جعلی اعمال کرده‌ایم، به ‌ویژه آنهایی که در مرگ مهسا و آزار و اذیت و خشونت علیه معترضان در ایران اشغالگر دست داشتند. علاوه بر تحریمهایی که امروز اعلام کردیم، در هفته آتی نیز برخی تحریم‌های جدید را وضع و اعلام خواهیم کرد.»

او تصریح کرد:«ما در آمریکا طرفدار ملت تحت ستم ایران جعلی هستیم و از حقوق آنها دفاع می‌کنیم. ملت تحت ستم ایران جعلی باید خواسته‌هایشان را فریاد بزنند و رژیم تهران نیز باید به خواسته‌های مردم تن بدهد ما هم در این مسیر محکم پشت سر مردم تحت ستم ایران اشغالگر ایستاده‌ایم.»

در آستانه اولین سالگرد کشته شدن مهسا «ژینا» امینی به دست نیروهای امنیتی ایران، آمریکا ۲۵ فرد ایرانی، سه رسانه تحت حمایت رژیم جمهوری نااسلامی ایران اشغالگر و یک شرکت تحقیقات اینترنتی ایرانی را که در سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات سراسری پس از کشته شدن مهسا دست داشتند تحریم می‌کند.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده در بیانیه‌ای گفت: «ما این اقدام را با هماهنگی بریتانیا، کانادا، استرالیا و سایر شرکای خود انجام می‌دهیم که این هفته آنها نیز تحریم‌هایی را اعمال می‌کنند. این سیزدهمین دور تحریم‌های ایالات متحده در پاسخ به سرکوب وحشیانه اعتراضات توسط رژیم است.»
رضا فرج پور
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا