الاحواز

ترورهای خاموش،.. شهادت مرد مبارز آزادیخواه جعفر آلبو غبیش در الاحواز اشغالی

منابع مرکز رسانه‌ای الاحوازية گزارش دادند که آقای جعفر آلبوغبیش روز پنجشنبه 19 فوریه 2020 بشهادت رسید.

جعفر آلبوغبیش، زندانی سابق عرب در ایران جعلی اشغالگر پس از آزادی از زندان، با مشکلات سلامت جسمانی زیادی مواجه شد. با وجود آنکه وی بارها به پزشک مراجعه نموده بود اما پزشکان توانستند وی را معالجه کنند.

جعفر آلبوغبیش روز چهارشنبه پس از احساس سنگینی در ناحیه سر، برای بررسی وضعیت سلامتی خود به بیمارستان مراجعه کرد. پس از دو ساعت مدیریت بیمارستان با خانواده وی تماس گرفته، به آنها اطلاع دادند که سلامتی بیمار آنها بطور خطرناکی رو به وخامت نهاده و او وارد کما شده است.
یک روز بعد در نوزدهم بهمن ماه 1398جعفر آلبوغبیش درگذشت. خانواده آن مرحوم علت مرگ را نمیدانند، کادر پزشکی بیمارستان نیز از علت مرگ اظهار بی اطلاعی کرده است.

اکثر زندانیان عربی که پس از مدت کوتاهی از زندان آزاد می شوند از وضعیت سلامت جسمانی بی سابقه‌ای همچون احساس دَوَران در سر خود شکایت دارند.
وضعیت شهید جعفر آلبوغبیش تفاوتی با درگذشت شاعر شهید حسن الحیدری ندارد. او نیز اندکی پس از آزادی از اسارت از همین علائم رنج می‌برد!

رژیم اشغالگر ایران جعلی فجیع ترین برنامه های پاکسازی قومی و نژادی بر ضد ملت عربی الاحواز را به اجرا میگذارد.

اشغالگران نژادپرست منفور فارس برنامهٔ “عملیات ترورهای خاموش” شاعران، روشنفکران و فعالان عرب احوازی را سرلوحهٔ کار خود قرار داده‌اند.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا