جهانملل تحت ستم

سفر به جغرافیای سیاسی ایران جعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان ممنوع شد

منابع خبری گفتند، امارات متحده عربی، ایرانیانی را که از جغرافیای سیاسی ایران جعلی بازگشته بودند، بازداشت کرد.

پیش از این و پس از گسترش ویروس کرونا در جغرافیای سیاسی ایران جعلی، امارات متحده عربی پرواز بسمت ایران جعلی را متوقف کرده بود.
این منابع تأیید کردند که روز گذشته، 26بهمن ماه بدلیل توقف خطوط پروازی شرکت‌های هوایی به جغرافیای سیاسی ایران اشغالگر و عدم صدور اجازهٔ فرود به خطوط هوایی ایران جعلی در فرودگاههای جهان، ایرانیانی که از طریق خطوط هوایی ماهان تردد می‌کردند را بازداشت کردند.

بسیاری از کشورهایی که به جغرافیای سیاسی ایران پرواز دارند و نیز کشورهای همسایه‌ای که با این جغرافیای سیاسی جعلی مرز خاکی دارند، توافق کرده‌اند تا مرزهای زمینی و هوایی خود را به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا بروی ایرانیان ببندند.

گفتنی است رژیم منفور اشغالگر فارسهای اشغالگر برای محدود کردن شیوع کرونا هیچگونه برنامه‌ای ندارد. پیش از این نیز وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا از رژیم جعلی اشغالگران فارس خواسته بود تا اطلاعات و آمار صحیحی را ارائه دهد تا سازمان بهداشت جهانی بتواند تمهیدات و اقدامات لازم را صورت دهد، اما پاسخ این رژیم منفور جعلی “نه” بود.

ناظران تأیید کردند که جغرافیای سیاسی ایران از نظر شیوع ویروس و در نتیجه مرگ و میر ناشی از آن، رتبهٔ دوم پس از چین را داراست.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا