ملل تحت ستم

اشغالگران ایرانی در بلوچستان اشغالی خیمه های محقر مردم فقیر را ویران کردند

دیروز 27 بهمن ماه 1398 اشغالگران ایرانی، خیمه های محقر مردم فقیر حاشیه نشین در بلوچستان اشغال شده را تخریب کردند.

در ميان آنچه كه در جغرافياي سياسي ايران اشغالگر بر سر ملت‌های غير فارس می‌آید و از سوی دیگر گسترش ويروس کرونا و وقوع زمين لرزه‌های متعدد، اشغالگران وحشی فارس، دست به جنايت ديگری زدند و آن، تخريب خیمه ها و چادرهای شهروندان فقیر و بی دفاع بلوچ و جابجایی اجباری آنها بود.

در همین زمان که اشغالگران فارس طرح های جابجایی اجباری در دولت بلوچستان اشغالی را اجرا میکنند و شیوع رو به گسترش ویروس مرگبار کرونا در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی را تحت سانسور شدید خبری قرار میدهند، مرتکب جنایت بیشرمانهٔ دیگری در دولت الاحواز العربی اشغالی شده‌اند که همان باز کردن کامل دریچه سدها و رها ساختن حجم عظیمی از آب بطرف سرزمین‌های اشغال شده دولت الاحواز و ایجاد سیلابی است که همه چیز را از روستاها، مناطق کشاورزی، دام‌ها و محصولات زراعی را با خود نابود می‌کند.

یادآوری میکنیم که این همان طرح برنامه ریزی شده‌ای است که برای ملت‌های غیر فارسی که توسط ایران جعلی اشغال شده‌اند، اتفاق می‌افتد. این رژیم اشغالگر پوپولیستی نژادپرست از همه امکانات لازم برای افزایش ظلم و ستم و انتشار ویروسهای مرگبار و بیماری‌های واگیردار صعب العلاج در این مناطق تحت اشغال خود بمنظور جابجایی ساکنان اصلی این مناطق، بویژه در دولت الاحواز اشغالی استفاده میکند.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا