الاحوازملل تحت ستم

كورونا… 43 نفر فوت شده دهها هزار نفر تحت مراقبتهای پزشکی در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی

روز شنبه برابر با 10 اسفند 1398 سخنگوی وزارت بهداشت ایران جعلی گفت: ویروس جدید كرونا باعث مرگ 43 نفر در میان 593 مورد تایید شده از مبتلایان به این ویروس در جغرافیای سیاسی ایران شده است.
کیانوش جهان پور اضافه کرد: “در طی 24 ساعت گذشته 9 نفر دیگر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.”

همچنین منابع خبری جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز افزودند که جغرافیای سیاسی ایران بیشترین تعداد مرگ و میر در جهان، و پس از چین، مرکز شیوع این بیماری را داراست.
ارقام جدید از جغرافیای سیاسی ایران، نسبت تعداد کل موارد مبتلا به کرونا در خاورمیانه را بیش از 720 مورد بیشتر از کل خاورميانه نشان میدهد.

وزارت بهداشت این جغرافیای سیاسی گزارشهای مطبوعاتی آندسته از منابع خبری که مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس را صدها نفر گزارش داده بودند، رد کرده و تأیید میکند که این تعداد از 34 مورد تجاوز نکرده است!. در همین حال رسانه‌های رسمی روز شنبه گزارش دادند که “محمدعلی رمضانی” نماینده مجلس پس از ابتلا به این بیماری درگذشت. خبر وفات وی در سایت “انتخابات” نیز منتشر شد. پیش‌تر وی در همین سایت در مورد “اسدالله عباسی” عضو مجلس اشغالگران ایرانی نیز گفته بود: آزمایشات 5 نماینده تأیید میکند که آنها مبتلا به کرونا هستند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که “محمد میر محمدی”، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از زمان آلوده شدن به ویروس کرونا، دیگر در انظار عمومی ظاهر نشده است.

از سوی دیگر، فرید الدین حداد عادل فرزند غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رژیم اشغالگر و برادر همسر مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر تروریست ایران جعلی، با انتشار توییتری در حساب خود اعلام کرد که به کرونا آلوده شده است.

علی حردانی پور الأحوازي
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا