الاحوازملل تحت ستم

ویروس کرونا در مجلس شورای اسلامی ایران اشغالگر

ه گفته رسانه‌های خبری ایران جعلی، معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مجلس نیز به ویروس کورونا آلوده شد.

نماینده شهر شبستر گفت: وی روز دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته در جلسات مجلس شرکت کرده بود و علائم این ویروس از روز چهارشنبه در وی مشاهده شد. وی تأیید کرد که از صبح شنبه نتایج آزمایشات خود را دریافت کرده است.
این اتفاق پس از مصدومیت 5 نماینده دیگر مجلس، مطابق آنچه اسدالله عباسی سخنگوی مجلس تأیید كرده بود، روی داد.

مجلس به اصطلاح شورای اسلامی پیش از این جلسات خود را به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در میان نمایندگان غیر منتخب مجلس فرمایشی و سایر مقامات منصوب به حالت تعلیق درآورد.

گفتنی است دو نماینده باصطلاح “اصلاح طلب” از تهران آقای محمود صادقی، و معاون وزیر بهداشت آقای ایرج حریرچی و نیز رئیس کمیته امنیت ملی در مجلس مجتبی ذوالنور، پیشتر اعلام کرده بودند که به این ویروس آلوده شده‌اند.

به گزارش ایرنا، هادی خسرو شاهی ، رئیس پیشین دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر نیز پس از آلوده شدن به کرونا در شهر فارس نشین قم، در بیمارستان مسیح دانشوری و پس از بی نتیجه ماندن مراقبت‌های ویژه پزشکی، در تهران پایتخت اشغالگران فارس درگذشت.
این درحالی است که کانال BBC فارسی به نقل از منابع ناشناس روز جمعه گزارش داد که 210 نفر در جغرافیای سیاسی ایران جعلی بوسیله این ویروس جان باختند که بیشتر آنها در قم و تهران پایتخت صدور تروریسم بوده‌اند.


علی حردانی بور الاحوازی

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا