الاحواز

لاپوشانی سیلاب‌ها تحت لوای ویروس کرونا در الاحواز اشغالی

بار دیگر سناریوی سیل های ساختگی در الاحواز اشغالی کلید خورد. اینبار اما، با بیشترین بی توجهی و کتمان از سوی رسانه‌های وابسته به فارسها و تحت پوشش شیوع بیماری کرونا!.

رژیم اشغالگر ایران با توجه به تمرکز رسانه‌های بین‌المللی به بحران ویروس کرونا، از موضوع شیوع این ویروس برای پیاده سازی حداکثری سیاستهای جنایتکارانه خود در الاحواز بهره می‌برد.

بعد از هشدارهای جدید یکماه گذشته مبنی بر شروع سیل های مصنوعی، همچون سال گذشته سیلاب به شهرهای سوس(شوش)، خفاجیه(با نام جعلی سوسنگرد) و روستاهای تابعه مانند الرفیع و سابله تا بُستان گسترش یافت.
اما پنهان‌کاری های رسانه‌های بین‌المللی در مورد این جنایت عواقب منفی بیشتری برای کشور و ملت عربی الاحواز در پی خواهد داشت.

بسیاری از جنایات رژیم اشغالگر فارسها، سرپوشی بر برخی از جنایات آن خواهد بود. فعالان فرهنگی مدنی در این عرصه نباید با غفلت‌های عمدی یا ناخواسته از انتشار اخبار مربوطه، به اشغالگران فارس فرصتی در اجرای این سیاستهای جنایتکارانه بدهند.

تأثیرگذارترین ترفند در جلوگیری از گسترش جنایت‌های ضدبشری اشغالگران فارس این است که، پوشش خبری و اطلاع رسانی همه جانبه باید در اولویت فعالیتهای ملی ما ملت عرب الاحواز اشغالی قرار بگیرد و این همان چیزی است که ما در سال گذشته قدرت آنرا در برملا ساختن واقعیت‌ها و جنایت‌های ضدانسانی فارسهای اشغالگر توسط رسانه‌های بین‌المللی دیدیم.

فعال رسانه‌ای: “ابو فواد الاحوازی”

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم‌‌‌‌‌‌‌‌‌: فؤاد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا